Реклама з кожним роком стає все дорожче й дорожче. Це стосується не тільки офлайн реклами, а й реклами в інтернеті. Шукати нових клієнтів складно та затратно. Тому підвищується значимість роботи з поточними клієнтами.
CRM-маркетинг - це інструмент роботи з вашою клієнтською базою. З його допомогою ви створите спеціалізовані розсилки через пошту та соцмережі, а також наповните аудиторію рекламних кабінетів.
CRM-маркетинг вирішує три основні завдання:
- допомагає клієнтів, які купували у вас раніше, зробити повторну покупку;
- спонукає до покупки тих клієнтів, які ще нічого не купили;
- підвищує лояльність клієнтів і створює позитивний імідж компанії.
Для CRM-маркетингу поточними клієнтами вважаються й ті, хто ще не зробив покупку. Для таких клієнтів уже можна створювати розсилки. При цьому неважливо, як саме клієнт потрапив у нашу CRM: прийшов через соцмережі, написав нам на пошту або в чат.
Компанії будь-сфери та будь-якого масштабу можуть використовувати інструменти CRM-маркетингу. Але всі вони будуть використовувати його по-своєму: для вирішення бізнес-завдань будуть потрібні різні типи розсилок, групи клієнтів.
Варто почитати: