top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Відкриті лінії

Відкриті лінії – канали комунікації з клієнтом через месенджери, що дозволяють отримувати звернення клієнтів з соціальних мереж у Бітрікс24. Клієнт пише зі зручного для нього месенджера, а оператор бачить його звернення у чаті і веде бесіду у реальному часі. Якщо з цього акаунта буде повторне звернення – CRM відразу його впізнає. Viber, Telegram, Facebook, Instagram, Skype та інші канали зараз доступні для підключення. Перелік операторів, автоматичні повідомлення, робочий час лінії, готові відповіді для співробітників, термін тривалості діалогу, розподіл чатів у черзі та інші параметри легко налаштовуються. Детальна статистика та звіти допомагають аналізувати якість роботи підлеглих.

Можна налаштувати онлайн-чат своєї компанії, створити віджет на сайт з усіма підключенними каналами. З відкритими лініями Бітрікс24 жодне звернення із месенджерів не залишиться без відповіді!

Варто почитати: