top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Наскрізна аналітика (beta)

Наскрізна аналітика допомагає з’ясувати, які рекламні канали приносять результат і варті витрачених коштів. Яке місце цей інструмент займає в роботі CRM?

П’ять інструментів CRM

Сучасна CRM – це не лише робота з лідами та угодами, це цілий набір зв’язаних елементів. Розглянемо процес продажів в Бітрікс24.

  • Контакт-центр – перш за все потрібно зв’язатися з майбутнім клієнтом. Контакт-центр об’єднує всі канали спілкування та вносить інформацію в CRM.
  • CRM – тут ми спілкуємося з клієнтом, укладаємо угоди та виставляємо рахунки. До того ж зберігаємо всю інформацію про клієнта й історію спілкування з ним.
  • CRM-маркетинг – нові клієнти коштують дорого, тому необхідно працювати зі своєю базою і намагатися отримувати повторні продажі.
  • CRM-аналітика – правильно складені звіти допомагають знайти слабкі місця в процесі продажів і прийняти правильні рішення. CRM-аналітика показує ефективність менеджерів і етапи угод, на яких ми втрачаємо клієнтів.

Як же відслідкувати весь шлях клієнта та оцінити ефективність витрат на рекламу? Саме для цього існує п’ятий інструмент – наскрізна аналітика.

Що ж таке наскрізна аналітика?

Будь-який бізнес намагається залучити клієнта. Хтось розміщує рекламу на білбордах і радіо, а хтось вкладається в пошукову та контекстну рекламу.

У будь-якому разу критично важливо знати, який канал спрацював і приніс більше продажі. Як нам дізнатися, у яких джерелах реклама є успішнішою?

Наскрізна аналітика враховує витрати на кожне джерело клієнтів, а також продажі з цього джерела.

За підсумками можна зробити висновок про ефективність каналів і правильно розподілити рекламний бюджет :)


За своєю природою, наскрізна аналітика – це місце, де зібрано всі канали та показано внесок кожного з них у продажі. Так що ж вона нам дає?

  • Ми можемо дізнатися, скільки ми насправді витрачаємо на одного клієнта.
  • Аналітика дозволяє звести дані з будь-якої кількості джерел в єдину звітність.
  • Можливість розподіляти рекламний бюджет за окупністю каналів.

До того ж ми отримуємо повний шлях кожного клієнта – на який банер він натиснув, які стадії угоди пройшов і що в підсумку придбав.

Як налаштувати наскрізну аналітику в Бітрікс24?

Для коректної роботи необхідні налаштування на стороні Бітрікс24 і на стороні джерела - наприклад, Facebook.