Наскрізна аналітика допомагає з’ясувати, які рекламні канали приносять результат і варті витрачених коштів. Яке місце цей інструмент займає в роботі CRM?
П’ять інструментів CRM
Сучасна CRM – це не лише робота з лідами та угодами, це цілий набір зв’язаних елементів. Розглянемо процес продажів в Бітрікс24.
- Контакт-центр – перш за все потрібно зв’язатися з майбутнім клієнтом. Контакт-центр об’єднує всі канали спілкування та вносить інформацію в CRM.
- CRM – тут ми спілкуємося з клієнтом, укладаємо угоди та виставляємо рахунки. До того ж зберігаємо всю інформацію про клієнта й історію спілкування з ним.
- CRM-маркетинг – нові клієнти коштують дорого, тому необхідно працювати зі своєю базою і намагатися отримувати повторні продажі.
- CRM-аналітика – правильно складені звіти допомагають знайти слабкі місця в процесі продажів і прийняти правильні рішення. CRM-аналітика показує ефективність менеджерів і етапи угод, на яких ми втрачаємо клієнтів.
Як же відслідкувати весь шлях клієнта та оцінити ефективність витрат на рекламу? Саме для цього існує п’ятий інструмент – наскрізна аналітика.
Що ж таке наскрізна аналітика?
Будь-який бізнес намагається залучити клієнта. Хтось розміщує рекламу на білбордах і радіо, а хтось вкладається в пошукову та контекстну рекламу.
У будь-якому разу критично важливо знати, який канал спрацював і приніс більше продажі. Як нам дізнатися, у яких джерелах реклама є успішнішою?
Наскрізна аналітика враховує витрати на кожне джерело клієнтів, а також продажі з цього джерела.
За підсумками можна зробити висновок про ефективність каналів і правильно розподілити рекламний бюджет :)
За своєю природою, наскрізна аналітика – це місце, де зібрано всі канали та показано внесок кожного з них у продажі. Так що ж вона нам дає?
- Ми можемо дізнатися, скільки ми насправді витрачаємо на одного клієнта.
- Аналітика дозволяє звести дані з будь-якої кількості джерел в єдину звітність.
- Можливість розподіляти рекламний бюджет за окупністю каналів.
До того ж ми отримуємо повний шлях кожного клієнта – на який банер він натиснув, які стадії угоди пройшов і що в підсумку придбав.
Як налаштувати наскрізну аналітику в Бітрікс24?
Для коректної роботи необхідні налаштування на стороні Бітрікс24 і на стороні джерела - наприклад, Facebook.