Ми прагнемо постійно покращувати швидкість роботи та якість обслуговування відповідно до вашого масштабу бізнесу. Чим більший масштаб вашого бізнесу, тим більший обсяг інформації, по якому доводиться шукати. Щоб здійснити пошук швидше та якісніше, обирайте відповідний тариф у залежності від обсягу ваших даних.
Тарифи з 1 серпня 2021 року
Архівні тарифи (до 1 серпня 2021 року)
Ліміти в пошуку застосовуються для кожного типу елементів окремо.
Наприклад, ви працюєте на безкоштовному тарифі. У вас y CRM є 900 контактів і 1500 угод. У такому випадку, ви зможете скористатися пошуком за контактам, але пошук за угодами буде недоступним.
Як це працює?
Розглянемо на прикладі безкоштовного тарифу. У ньому пошук у завданнях працює для 1000 завдань, у CRM – для 1000 будь-яких елементів (окремо лідів, угод і т.п.).
Якщо у вас буде більше 1000 завдань, то здійснювати пошук в Завданнях ви зможете тільки через стандартні та створені вами раніше фільтри. Пошук по слову або частині слова працювати не буде. Те ж саме станеться, якщо у вас буде більше 1000 записів в CRM – шукати ви зможете тільки через стандартні та створені раніше фільтри.
Щоб пошуки продовжили працювати, необхідно перейти на більш високий тариф або видалити старі елементи.
Я на безкоштовному тарифі. У мене менше 1000 угод, але пошук все одно не працює. Що робити?
Я на безкоштовному тарифі. У мене менше 1000 завдань, але пошук не працює. Що робити?
Також варто почитати: