top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Етапи впровадження CRM

Рейтинг:

Бітрікс24.CRM - гнучкий та потужний інструмент, проте для належного ефекту потрібно відповідально підійти до його впровадження. Згодіться, що в невеликої сімейної фірми та величезної корпорації стоять різні цілі. Впровадження - це налаштування продукту під ці самі цілі :)

У загальному випадку, для використання CRM необхідно виконати кілька стандартних кроків.

Налаштування CRM під конкретний бізнес

Специфіка та вид діяльності вашої компанії можуть бути абсолютно різними, вам залишається лише налаштувати деякі параметри.

У першу чергу заповніть довідники - своєрідні "словники" вашої системи. Які назви будуть у стадій угод? Яке джерело може бути у контакту? Які сфери діяльності можуть бути у компанії?

Далі складіть список того, що ви будете пропонувати клієнтам - товари або послуги. Ви можете розбити асортимент по розділах та в подальшому звертатися до потрібних елементів парою кліків.

У чому вимірюється ваш товар? Налаштуйте Одиниці виміру (CRM > Налаштування > Одиниці виміру). Також не будемо забувати про коректний розрахунок податків - задайте їх тип та ставки на сторінці Податки (CRM > Налаштування > Податки).

Електронна пошта - основний канал спілкування з клієнтами, й часто доводиться мати справу з великою кількістю однакових за структурою листів. Спростіть собі роботу та створіть поштові шаблони, що містять, наприклад, вітання або прощання. Можна піти ще далі та налаштувати автоматичну вставку імені поточного клієнта, назви компанії або суми угоди.

  • Реквізити (CRM > Налаштування > З чого почати > Реквізити ваших компаній)

Також варто внести в систему реквізити вашого компанії. Після цього будь-який новий рахунок буде автоматично містити необхідні дані для оплати.

Працюєте з нестандартними формами документів? Створіть індивідуальні шаблони для рахунків та пропозицій та з легкістю використовуйте їх в повсякденній роботі.

Наступний важливий крок - продумати ролі для всіх співробітників та відділів вашої компанії. До чого повинен мати доступ менеджер відділу продажів, які дані може отримати керівник відділу - встановіть ці правила за допомогою прав доступу.

Наповнення CRM даними

Готово! Бітрікс24 налаштований і ви можете приступати до наповнення системи даними.

Для отримання нових клієнтів використовуйте будь-які канали зв'язку. Віддаєте перевагу спілкуванню з покупцями по телефону? Скористайтеся стандартною телефонією

Більше звикли вести електронну переписку? Увімкніть інтеграцію з поштою і система автоматично збереже дані клієнтів та історію листування.

Перевели ваш бізнес в інтернет? Додайте на своєму сайті спеціальну форму, дані з якої автоматично надійдуть в систему.

У вас є своя база клієнтів та угод? Немає проблем - скористайтеся гнучким інструментом імпорту та продовжуйте працювати зі своїми даними вже в Бітрікс24.

Початок роботи

Бітрікс24 дозволяє реалізувати повноцінну систему обліку - від першого контакту з клієнтом до угоди та оплати рахунку!

Спершу ви отримуєте дані про клієнта. Далі починайте створення з потенційним покупцем, поступово проводите його по всіх стадіях та в разі успіху укладаєте угоду.

У разі, якщо ваша компанія не працює з "холодними" контактами, а відразу укладає угоди - скористайтеся режимом роботи без лідів.

Інтеграція з іншими сервісами

Компанії часто використовують в своїй роботі цілий набір різних програмних засобів. Важливо, щоб була можливість зв'язати ці програми між собою.

Бітрікс24 дозволяє провести інтеграцію з:


Правильний підхід до впровадження Бітрікс24 - запорука успіху та розвитку вашої компанії :)


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло