top_ua
Вхід

Підтримка24

Обмеження для CRM-аналітики

Рейтинг:

CRM-аналітика дозволяє будувати життєво важливі для бізнесу звіти - воронку продажів, графік ефективності менеджерів або динаміки продажів.

Детальніше читайте в статті CRM-аналітика .

У звітах є можливість фільтрувати дані по будь-яких полях, порівнювати періоди і враховувати шлях від ліда до успішної операції. Все це створює серйозне навантаження на сервери та сильно впливає на продуктивність.

Тому ми були змушені обмежити кількість елементів для кожного звіту. Обмеження стосується лідів, угод, контактів і компаній.

Детальніше про обмеження для кожного тарифу читайте на сторінці порівняння тарифів.

Наприклад, на тарифі Компанія CRM-аналітика може побудувати звіт за угодами, тільки якщо їх менше 100 000. Те саме і для конверсійної воронки - число як лидів так і угод не повинно перевищувати сто тисяч.

Що робити, якщо перевищено обмеження?

Ви можете видалити застарілі дані. Наприклад, угоди, закриті в першому кварталі поточного року. Тому для цього перейдемо в розділ CRM - Угоди й відфільтруємо угоди за датою завершення.

Тепер виберемо всі знайдені угоди і видалимо їх.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло