top_ua
Вхід

Обмеження для CRM-аналітики

CRM-аналітика дозволяє будувати життєво важливі для бізнесу звіти - воронку продажів, графік ефективності менеджерів або динаміки продажів.

Детальніше читайте в статті CRM-аналітика .

У звітах є можливість фільтрувати дані за будь-якими полями, порівнювати періоди і враховувати шлях від ліда до успішної угоди. Усе це створює серйозне навантаження на сервери та сильно впливає на продуктивність.

При створенні будь-якого звіту враховується кількість лідів, угод, контактів і компаній, і ця кількість залежить від тарифу.

Детальніше про обмеження для кожного тарифу читайте на сторінці порівняння тарифів.

Наприклад, на тарифі Компанія CRM-аналітика може побудувати будь-який звіт, тільки якщо угод менше 100 000, лідів менше 100 000, контактів менше 100 000 і компаній менше 100 000. Якщо кількість елементів будь-якої сутності CRM буде перевищувати ліміт за тарифом, то звіт НЕ буде побудований.

Що робити, якщо перевищено обмеження?

Ви можете видалити застарілі дані. Наприклад, угоди, закриті в першому кварталі поточного року. Тому для цього перейдемо в розділ CRM - Угоди й відфільтруємо угоди за датою завершення.

Тепер виберемо всі знайдені угоди і видалимо їх.


Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло
Замовити впровадження