top_ua
Вхід

Підтримка24

Різниця між класичною та конверсійною воронкою

Рейтинг:

Воронка продажів - популярний інструмент для аналізу процесу продажів.

Воронка наочно показує розподіл угод за стадіями. За допомогою графіка можна визначити етапи, на яких ви втрачаєте потенційних клієнтів.

В CRM-аналітиці Бітрікс24 доступні два типи воронки - конверсійна та класична.

Детальніше читайте в статті CRM-аналітика.

Класична воронка

Класична воронка враховує тільки реально пройдені лідом або угодою етапи.

Так буде виглядати класична воронка для ліда, який з початкової стадії конвертували в угоду. А угоду відразу перевели в успішну стадію.

Такий тип воронки допомагає оцінити слабкі місця процесу продажу. Наприклад, етапи, які найчастіше пропускають лід або угода.

Конверсійна воронка

Конверсійна воронка, у свою чергу, передбачає стадії, які пройшов лід або угода. Тому якщо перевести лід відразу в успішну стадію - конверсійна воронка врахує всі проміжні етапи.

Однак, конверсійна воронка не буде враховувати проміжні етапи, якщо елемент був програний. Це дозволяє легко побачити проблемні стадії - етапи, після яких лід або угода програються найчастіше.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло