Воронка продажів - популярний інструмент для аналізу процесу продажів.
Воронка наочно показує розподіл угод за стадіями. За допомогою графіка можна визначити етапи, на яких ви втрачаєте потенційних клієнтів.
В CRM-аналітиці Бітрікс24 доступні два типи воронки - конверсійна та класична.
Класична воронка
Класична воронка враховує тільки реально пройдені лідом або угодою етапи.
Так буде виглядати класична воронка для ліда, який з початкової стадії конвертували в угоду. А угоду відразу перевели в успішну стадію.
Такий тип воронки допомагає оцінити слабкі місця процесу продажу. Наприклад, етапи, які найчастіше пропускають лід або угода.
Конверсійна воронка
Конверсійна воронка, у свою чергу, передбачає стадії, які пройшов лід або угода. Тому якщо перевести лід відразу в успішну стадію - конверсійна воронка врахує всі проміжні етапи.
Однак, конверсійна воронка не буде враховувати проміжні етапи, якщо елемент був програний. Це дозволяє легко побачити проблемні стадії - етапи, після яких лід або угода програються найчастіше.