top_ua
Вхід

Підтримка24

CRM-аналітика

Рейтинг:

Для розвитку бізнесу важливо тримати руку на пульсі - стежити за воронкою продажів, оцінювати роботу менеджерів, прогнозувати дохід і знаходити проблемні місця.

У Бітрікс24 ви можете наочно отримати всю необхідну інформацію за допомогою розділу CRM-аналітика.

Як це працює?

Основна перевага звітів CRM-аналітики - можливість відфільтрувати результати абсолютно за будь-якими полями, навіть за полями користувача.

Наприклад, ми легко можемо створити звіти окремо для замовлень з доставкою і без.

До того ж, ви можете клікнути на будь-яке значення, наприклад, суму або кількість активних лідів - і Бітрікс24 відкриє список відповідних елементів.

Звіти CRM-аналітики поділяються на дві групи - Аналіз лідів і Продажі.

Решта звітів знаходяться в розробці і з'являться пізніше.

Аналіз лидів

Почнемо зі звіту Загальний аналіз - він допомагає оцінити рух лидів за стадіями та роботу менеджерів.

Воронка лідів показує кількість елементів, які пройшли кожен етап. Наведемо курсор на стовпець, щоб побачити детальну інформацію - відсоток конверсії, суму і середню тривалість.

Тут же ми бачимо загальну суму всіх угод, середній час ліда та значення конверсії - тобто відсоток лідів, які були успішно сконвертовані.


Трохи нижче розташований блок ефективності менеджерів. Таблиця наочно показує якість роботи кожного співробітника - скільки лідів у нього в роботі, кількість виграних і програних елементів, а також загальну конверсію.

Натисніть на будь-яке значення, наприклад, кількість активних лідів - і Бітрікс24 відкриє список цих лідів.

Звіт Загальний аналіз враховує й первинні й повторні ліди. Ви можете подивитися окремий звіт по кожному типу, вони мають схожу структуру.

Аналіз продажів

Наступний блок - аналіз продажів. Тут ми можемо простежити процес продажів від нового ліда до успішної угоди, а також оцінити динаміку угод.

Звіт Воронка продажів об'єднує в собі воронку лідів і угод.

У лівому меню доступні два варіанти воронки - конверсійна й класична. Детальніше читайте в статті Різниця між конверсійною та класичною воронкою

Графік також показує відсоток конверсії, середній час і загальну суму.


Трохи нижче розташована таблиця ефективності менеджерів. Вона допоможе оцінити, наскільки ефективно співробітники працюють з лідами та доводять їх до успішної угоди.

Звіт Динаміка продажів показує розподіл угод за обраним періодом.

Звіт Порівняння періодів дозволить зіставити продажі за будь-який період часу з минулим аналогічним періодом.

Наприклад, ви хочете побачити чи зростають продажі у день, коли на сайті вашого інтернет-магазину діють акційні пропозиції для постійних клієнтів.

Для CRM-аналітики існує обмеження на кількість елементів у звіті. Детальніше читайте в статті Обмеження для CRM-аналітики.
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло