top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Групові операції в CRM

Рейтинг:

У роботі з Бітрікс24 часто виникає необхідність, наприклад, конвертувати відразу п'ять лідів або видалити всі угоди.

Групові операції дозволяють легко працювати відразу з декількома елементами списку.

Як це працює?

Групові операції доступні для всіх списків в CRM. Відзначимо потрібні рядки галочкою - після цього стане доступна панель операцій.

Опція Для всіх дозволяє обрати відразу всі елементи - навіть на інших сторінках.

Розглянемо детальніше кожну опцію окремо:

Створити розсилку

Опція дозволяє швидко створити розсилку CRM-маркетингу для обраних елементів. Додатково потрібно обрати тип розсилки - електронна пошта, SMS або інфозвонок.

Детальніше читайте в статті Що таке CRM-маркетинг.

Додати в сегмент

Опція додає обрані елементи в новий або існуючий сегмент, який потім можна використовувати в розсилках CRM-маркетингу.

Детальніше читайте в статті Сегменти.

Додати завдання

Опція відкриває вікно створення завдання і автоматично прикріплює до неї обрані елементи.

Також Бітрікс24 автоматично додасть в CRM нову справу для відповідального за виконання завдання.

Детальніше читайте в статті Як створити завдання.

Встановити статус

Опція дозволяє змінити статус для всіх обраних елементів.

Детальніше читайте в статті Довідники CRM.

Призначити відповідального

Опція дозволяє змінити відповідального для всіх обраних елементів.

Ця опція також дозволяє вирішити проблему з доступом після змін в структурі компанії.

Детальніше читайте в статті Проблеми з доступом в CRM.

Конвертувати лід

Опція дозволяє конвертувати обрані ліди в інші елементи CRM - угоди, контакти і компанії.

Детальніше читайте в статті Як конвертувати лід?

Створити обдзвін

Опція дозволяє запланувати дзвінки обраних елементів.

Детальніше читайте в статті Обзвін клієнтів.

Обзвін можна запустити й відразу - за допомогою кнопки Обдзвонити.

Видалити

Опція дозволяє видалити обрані елементи.

Видалені елементи не потрапляють в аналітичні звіти, тому видаляйте елементи тільки в крайньому разі. Наприклад, якщо вони були створені помилково.

Редагувати

Опція дозволяє швидко відредагувати кілька елементів.

Зробити доступним для всіх

Опція дозволяє змінити значення поля Доступний для всіх.

Це поле впливає на рівень доступу до елемента.

Детальніше читайте в статті Права доступу в CRM.

Оновити дані для звітів

Опція дозволяє перезберегти елементи та оновити інформацію про них в звітах.

Наприклад, це може допомогти, якщо в звітах виводиться неправильна інформація про суми або валюти.

Змінити напрям (лише для угод)

Опція дозволяє перенести декілька угод в обраний напрям.

Детальніше читайте в статті Напрямки угод.

Бере участь в експорті (лише для контактів)

Опція відкриває обрані контакти для експорту.

Детальніше читайте в статті Експорт даних з CRM.
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло