Центр продажів дозволяє швидко створити замовлення, яке клієнт зможе оплатити прямо в чаті.
Розглянемо приклад – у нас є магазин товарів для домашніх улюбленців, і клієнти пишуть нам з бажанням зробити замовлення.
Оберемо іконку Продажі в чаті і перейдемо в розділ CRM.Оплата.
Щоб клієнти могли зробити онлайн-оплату прямо в чаті – підключіть платіжні системи. Детальніше читайте у статті Підключення платіжних систем.
Перш за все зазначимо товари – їх можна обрати зі списку або створити нові, не залишаючи сторінки.
Тепер вкажемо кількість та, за потреби, можемо одразу змінити ціну.

Прямо в цьому вікні ви можете дати клієнту знижку - у нашому випадку, ми подаруємо клієнту смачненькі снеки для собак і 20% знижку на товар.
Готово! Відправимо клієнту інформацію про замовлення – йому залишиться обрати відповідний спосіб оплати.
Робота із замовленнями
Бітрікс24 автоматично створить нове замовлення для поточного клієнта. Кликнемо на іконку Продажі в чаті та перейдемо до списку замовлень.

Ми побачимо список всіх замовлень цього клієнта.
Натисніть на замовлення для додаткової інформації.
Перейдіть у створене замовлення та вкажіть необхідну інформацію (наприклад ПІБ,електронну адресу або телефон клієнта) в розділі Властивості замовлення.
Бітрікс24 автоматично збереже товари, які ми створювали для замовлення. Тепер їх можна oбрати з каталогу.
Зв'язок замовлення і угоди
Замовлення, створене з центру продажів, автоматично прив'язується до поточної угоди. Цей зв'язок можна побачити в картці угоди на вкладці Замовлення.
А також в історії змін угоди.