Підтримка24

Прийом платежів

Центр продажів дозволяє швидко створити замовлення, яке клієнт зможе оплатити прямо в чаті.

Перед початком роботи необхідно провести невелику налаштування центру продажів. Детальніше читайте в статті З чого почати.

Розглянемо приклад – у нас є магазин товарів для домашніх улюбленців, і клієнти пишуть нам з бажанням зробити замовлення.

Оберемо іконку Продажі в чаті і перейдемо в розділ CRM.Оплата.

Щоб клієнти могли зробити онлайн-оплату прямо в чаті – підключіть платіжні системи. Детальніше читайте у статті Підключення платіжних систем.

Перш за все зазначимо товари – їх можна обрати зі списку або створити нові, не залишаючи сторінки.

Тепер вкажемо кількість та, за потреби, можемо одразу змінити ціну.

sales center payment4.jpg

Прямо в цьому вікні ви можете дати клієнту знижку - у нашому випадку, ми подаруємо клієнту смачненькі снеки для собак і 20% знижку на товар.

Готово! Відправимо клієнту інформацію про замовлення – йому залишиться обрати відповідний спосіб оплати.

Робота із замовленнями

Бітрікс24 автоматично створить нове замовлення для поточного клієнта. Кликнемо на іконку Продажі в чаті та перейдемо до списку замовлень.

sales center payment7.jpg

Ми побачимо список всіх замовлень цього клієнта.

Натисніть на замовлення для додаткової інформації.

Перейдіть у створене замовлення та вкажіть необхідну інформацію (наприклад ПІБ,електронну адресу або телефон клієнта) в розділі Властивості замовлення.

Бітрікс24 автоматично збереже товари, які ми створювали для замовлення. Тепер їх можна oбрати з каталогу.

Зв'язок замовлення і угоди

Замовлення, створене з центру продажів, автоматично прив'язується до поточної угоди. Цей зв'язок можна побачити в картці угоди на вкладці Замовлення.

А також в історії змін угоди.


Допомогло!
Дякуємо :)
Необов'язково:
Залишити відгук про статтю
Не допомогло
Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Залишити відгук про статтю
Маю додаткові запитання
Замовити впровадження