top_ua
Вхід

Підтримка24

Запис на послуги

За допомогою центру продажів ми можемо відправити клієнту будь-яку форму. Найпростіший приклад - відправити форму зворотного зв'язку, де клієнт пише свій відгук.

Автомайстерні та салони краси надсилають форму для запису на послуги до спеціаліста. Якщо ви проводите захід, то можна надіслати клієнту заявку на участь. Тип форми залежить від бізнесу та поставлених цілей.

Як це працює?

Перед початком роботи необхідно провести невелику налаштування центру продажів. Детальніше читайте в статті З чого почати.

Наприклад, у нас є грумінг-салон, і клієнти часто пишуть з бажанням записати на стрижку своїх чотирилапих улюбленців.

У нас є CRM-форма, на якій ми розмістили поле з типом Бронювання ресурсів.

Створимо сторінку для цієї форми.

Бітрікс24 автоматично створить нову сторінку для центру продажів і розмістить на ній обрану форму.

Тепер ми готові відправити цю сторінку клієнту. Кликнемо в месенджері на іконку Продажі в чаті і виберемо сторінку Грумінг.

Клієнт обере зручний для нього час і відправить форму.

Чим простіше клієнтові буде до вас записатися, тим імовірніше, що він прийде в зазначений час, а може, буде повертатися й у подальшому.

Залежно від налаштувань CRM-форми, в CRM автоматично з'явиться лід або угода з необхідною інформацією..

Дуже популярний сценарій - надсилання клієнту смс-нагадування за день до його візиту. У Бітрікс24 це можна зробити автоматично за допомогою роботів. Що це за інструмент та як з ним працювати, ви можете прочитати у статті Роботи.
Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло