За допомогою центру продажів ми можемо відправити клієнту будь-яку форму. Найпростіший приклад - відправити форму зворотного зв'язку, де клієнт пише свій відгук.
Автомайстерні та салони краси надсилають форму для запису на послуги до спеціаліста. Якщо ви проводите захід, то можна надіслати клієнту заявку на участь. Тип форми залежить від бізнесу та поставлених цілей.
Як це працює?
Наприклад, у нас є грумінг-салон, і клієнти часто пишуть з бажанням записати на стрижку своїх чотирилапих улюбленців.
У нас є CRM-форма, на якій ми розмістили поле з типом Бронювання ресурсів.
Створимо сторінку для цієї форми.
Бітрікс24 автоматично створить нову сторінку для центру продажів і розмістить на ній обрану форму.
Тепер ми готові відправити цю сторінку клієнту. Кликнемо в месенджері на іконку Продажі в чаті і виберемо сторінку Грумінг.
Клієнт обере зручний для нього час і відправить форму.
Залежно від налаштувань CRM-форми, в CRM автоматично з'явиться лід або угода з необхідною інформацією..