Найпростіший сценарій роботи з центром продажів - це консультування клієнтів. Клієнти часто задають загальні питання - як до вас проїхати? Як оплатити замовлення? Чим займається ваша компанія?
У таких випадках менеджеру достатньо відправити клієнту готову сторінку з інформацією. Клієнти будуть отримувати всю потрібну інформацію швидше, і швидше наважаться здійснити покупку.
Хороша консультація також підвищує статус компанії. Коли клієнти отримують якісний сервіс і підготовлені сторінки з відповідями на питання, вони готові витратити більше грошей, тому що довіряють такому продавцю.
Як консультувати через Центр продажів?
Наприклад, нам в Онлайн-чат компанії написав клієнт і попросив розповісти, де знаходиться наш офіс.
Обираємо іконку Продажі в чаті і потрапляємо у вікно вибору потрібної сторінки. Нас цікавить сторінка Контакти.
Ми відразу побачимо, як буде виглядати сторінка, і навіть можемо швидко її відредагувати.
Готово! Тиснемо Надіслати і клієнт отримує посилання на потрібну сторінку.
Додаткові сторінки
Ви легко можете додати свої інформаційні сторінки та відправляти їх клієнтам! Це можуть бути й сторінки з будь-якими зовнішніми сайтами. Наприклад, у вас вже давно працює сайт і ви не хочете створювати новий в Бітрікс24. Просто додайте посилання на нього в центр продажів і відправляйте клієнтам.