top_ua
Вхід

Підтримка24

Інформаційні сторінки

Найпростіший сценарій роботи з центром продажів - це консультування клієнтів. Клієнти часто задають загальні питання - як до вас проїхати? Як оплатити замовлення? Чим займається ваша компанія?

У таких випадках менеджеру достатньо відправити клієнту готову сторінку з інформацією. Клієнти будуть отримувати всю потрібну інформацію швидше, і швидше наважаться здійснити покупку.

Хороша консультація також підвищує статус компанії. Коли клієнти отримують якісний сервіс і підготовлені сторінки з відповідями на питання, вони готові витратити більше грошей, тому що довіряють такому продавцю.

Як консультувати через Центр продажів?

Перед початком роботи необхідно провести невелике налаштування центру продажів. Детальніше читайте в статті З чого почати.

Наприклад, нам в Онлайн-чат компанії написав клієнт і попросив розповісти, де знаходиться наш офіс.

Обираємо іконку Продажі в чаті продажі в чаті.png і потрапляємо у вікно вибору потрібної сторінки. Нас цікавить сторінка Контакти.

Ми відразу побачимо, як буде виглядати сторінка, і навіть можемо швидко її відредагувати.

Готово! Тиснемо Надіслати і клієнт отримує посилання на потрібну сторінку.

Порада! Створюйте максимально прості інформаційні сторінки, які відповідають на конкретне питання. Додаткова інформація тільки заплутає клієнтів. Якщо клієнт запитує, як до нас проїхати, то на сторінці краще залишити тільки маршрут. Розповідати про історію компанії та цікаві проєкти тут не потрібно.

Додаткові сторінки

Ви легко можете додати свої інформаційні сторінки та відправляти їх клієнтам! Це можуть бути й сторінки з будь-якими зовнішніми сайтами. Наприклад, у вас вже давно працює сайт і ви не хочете створювати новий в Бітрікс24. Просто додайте посилання на нього в центр продажів і відправляйте клієнтам.

Детальніше читайте в статті Як додати нові сторінки.
Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло