Для стабільної роботи десктоп-застосунку Бітрікс24 і веб-месенджера з великою кількістю вхідних діалогів відкритих ліній ми ввели обмеження в 150 одночасних чатів на одного оператора.
Що це означає?
Ми обмежуємо кількість діалогів відкритих ліній, що не були закриті оператором з яких-небудь причин.
Якщо у оператора накопичилося понад 150 незакритих чатів, то наступні вхідні діалоги на цього оператора призначатися не будуть.
Дане обмеження впливає тільки на кількість одночасно відкритих діалогів, і застосовується до кожного оператора відкритих ліній.
Що робити?
Щоб уникнути попадання оператора в ліміт незакритих діалогів, потрібно:
- Своєчасно закривати неробочі діалоги або примусово закривати спам-діалоги, тим самим уникати накопичення відкритих чатів.
- Перевірити і налаштувати опції в налаштуваннях відкритої лінії у вкладці Черга:
- Час до переходу звернення до наступного співробітника з черги - налаштовується шляхом "отриманого досвіду", щоб оператор встигав відповідати на діалоги при звичному темпі роботи.
- Обмежити кількість одночасних звернень на оператора - виставити комфортну кількість чатів, які призначаються на оператора.
- Налаштувати опції Час до повного закриття звернення і Час останньої активності для автозакриття діалогу у вкладці Автоматичні дії - допоможе автоматично закривати чати після бездіяльності клієнта.
- Якщо ви не встигаєте відповідати на діалоги, просто переведіть діалог на іншого оператора.
- Якщо у вас всього один оператор відкритої лінії, подумайте про збільшення штату операторів. При великій кількості вхідних діалогів допомога дійсно може стати в нагоді. ;)