Інформаційний дзвінок
Робот зробить інформаційний дзвінок клієнту та скаже зазначений текст.
Приклад - після укладення угоди подзвонити клієнтові та повідомити подальші інструкції по оплаті рахунку.
В один момент часу можуть виконуватися тільки 5 дзвінків. Інші дзвінки будуть здійснені після завершення поточних викликів в порядку черги.
Для здійснення дзвінків потрібно заздалегідь налаштувати телефонію. Підтримуються тільки орендовані номера і підключення АТС через SIP-коннектор.
Відправити SMS
Робот надішле на номер клієнта SMS з заданим текстом через одного з провайдерів.
Провайдер повинен бути попередньо налаштований. Налаштування докладно описані в статті twilio а також застосунки маркетплейс.
Відправити лист
Робот надішле на електронну адресу клієнта лист із заданим текстом та вкладеннями.
Приклад - при укладанні угоди відправляти клієнту лист з прикріпленим шаблоном договора.
Повідомлення y відкриту лінію
Робот надішле клієнту повідомлення із заданим текстом в той месенджер або соціальну мережу, з якої він з вами зв'язався.
За допомогою цього робота ви можете повідомити клієнта у Фейсбуці про вашу торгову пропозицію або необхідність сплатити рахунок.