Додати в список виключень
Робот додасть дані ліда або угоди в список виключень.
Листи та дзвінки від цього клієнта більше не потраплятимуть в CRM.
Додати коментар
Забронювати ресурс
Робот дозволяє забронювати час співробітника, який вказаний в налаштуваннях поля з типом Бронювання ресурсу.
Введіть назву послуги, дату початку і тривалість, а також співробітників, чий час необхідно забронювати.
Доручення
Завдання
Запис в історію
Робот дозволяє додати додаткову інформацію в історію ліда або угоди.
Вказаний текст з'явиться на вкладці Історія з типом події Інформація.
Запланувати зустріч/дзвінок
Робот запланує зустріч або дзвінок з клієнтом, внесе подію в список справ та відзначить в календарі відповідального.
Справа може бути призначена сьогодні завтра, через два або три дні. Також можна вказати тему та опис.
В якості місця проведення для зустрічі ви можете використовувати, наприклад, значення поля Адреса.
Зміна документа
Зміна компанії
Зміна контакту
Контроль
Копіювати угоду
Очікування
Для створення ланцюжків дій ви можете використовувати робота очікування. Вкажіть термін, який потрібно почекати та при необхідності додайте коментар.
Будь-яка активність клієнта завершить очікування. Приклад може бути таким - спочатку відправити лист, потім нічого не робити, поки клієнт не відповість на нього.
Скасування бронювання
Робот скасує будь-яке активне бронювання в обраному полі для ліда або угоди.
Відправити SMS
Відправити лист співробітнику
Згенерувати код
Робот дозволяє створити код з обраним форматом і довжиною.
Наприклад, з його допомогою можна генерувати унікальний купон на знижку для кожного клієнта. А потім окремим роботом додавати цей код в коментар до угодие.
Коли робот створить код - його значення можна використовувати в інших роботах за допомогою меню Роботи - Сгенерувати код - Код.
Змінити напрямок
Змінити відповідального
Робот змінить відповідального за лід або угоду.
Це може бути корисно, якщо ви хочете розділити обов'язки. Наприклад, один менеджер займається збором інформації, а інший - переговорами та укладенням угод.
Змінити стадію
Створення документа CRM
Виберіть шаблон із списку - і робот створить документ на його основі.
Створити Контакт до Ліда
Робот створить контакт і прив'яже його до ліда. Лід при цьому стане повторним.
Створити на підставі
Робот може провести конвертацію ліда або угоди. Тобто створити на підставі ліда угоду, контакт або компанію. А на підставі угоди - рахунок або пропозицію.
Приклад - на початковому етапі обробки відразу створити на підставі ліда контакт, а вже після уточнення інформації - угоду.
Створити повторний Лід
Робот створить повторний лід на підставі угоди. Таким чином, ви запустите новий процес продажу для існуючого клієнта.
Ви можете вказати відповідального для повторного ліда.
Приклад: для кожного успішно закритого ліда створити повторний лід і пропонувати клієнту знижку на наступну покупку.
Повідомлення в Живу стрічку
Повідомлення
Видалення документа
Робот видалить поточний лід або угоду.
Наприклад, ви можете не зберігати неякісні Ліди, а видаляти їх при переході в цей статус.