top_ua
Вхід

Підтримка24

Роботи для співробітника

Рейтинг:

Додати в список виключень

Робот додасть дані ліда або угоди в список виключень.

Листи та дзвінки від цього клієнта більше не потраплятимуть в CRM.

Детальну інформацію читайте в статті Список виключень

Додати коментар

Робот дозволяє залишити коментар до угоди або ліда.

Текст коментаря з'явиться в картці елемента.

Забронювати ресурс

Робот дозволяє забронювати час співробітника, який вказаний в налаштуваннях поля з типом Бронювання ресурсу.

Введіть назву послуги, дату початку і тривалість, а також співробітників, чий час необхідно забронювати.

Детальніше читайте у статті Бронювання ресурсів.

Доручення

Найпростіша дія - робот дасть доручення відповідальному за лід або угоду (відповідального можна змінити).

Для доручення можна вказати тему, опис, поставити прапор важливості та автоматичного завершення при зміні статусу.

Завдання

Ви можете поставити повноцінне завдання для співробітника.

Вкажіть назву і опис завдання, виконавця і крайній термін.

Натисніть кнопку Додатково, щоб налаштувати завдання більш детально.

Ці поля збігаються з налаштуваннями при звичайному створенні завдання.

Запис в історію

Робот дозволяє додати додаткову інформацію в історію ліда або угоди.

Вказаний текст з'явиться на вкладці Історія з типом події Інформація.

Детальніше читайте у статті Історія CRM.

Запланувати зустріч/дзвінок

Робот запланує зустріч або дзвінок з клієнтом, внесе подію в список справ та відзначить в календарі відповідального.

Справа може бути призначена сьогодні завтра, через два або три дні. Також можна вказати тему та опис.

В якості місця проведення для зустрічі ви можете використовувати, наприклад, значення поля Адреса.

Зміна документа

Робот змінить вибране поле ліда або угоди. Наприклад, можна при переході ліда в успішну стадію додавати до його назви "Успішно сконвертовані".

Зміна компанії

Робот дозволяє змінити будь-яку інформацію про компанію в угоді.

Виберіть поле для зміни та вкажіть нове значення.

Зміна контакту

Робот дозволяє змінити будь-яку інформацію про основний контакт в угоді.

Виберіть поле для зміни та вкажіть нове значення.

Контроль

Робот надішле зазначеним людям (за замовчуванням - це керівник відповідального менеджера) повідомлення.

Наприклад, повідомлення про те, що обробка ліда або угоди не ведеться вже деякий час.

Копіювати угоду

Створити копію поточної угоди з вибором напрямку і відповідального.

Наприклад, ви можете дублювати угоди відразу в кілька напрямків.

Очікування

Для створення ланцюжків дій ви можете використовувати робота очікування. Вкажіть термін, який потрібно почекати та при необхідності додайте коментар.

Будь-яка активність клієнта завершить очікування. Приклад може бути таким - спочатку відправити лист, потім нічого не робити, поки клієнт не відповість на нього.

Скасування бронювання

Робот скасує будь-яке активне бронювання в обраному полі для ліда або угоди.

Детальніше читайте у статті Бронювання ресурсів.

Відправити SMS

Робот надішле SMS-повідомлення обраним людям через одного з провайдерів (він повинен бути попередньо налаштований)

Приклад - відправити SMS відповідального при надходженні нової великої угоди.

Згенерувати код

Робот дозволяє створити код з обраним форматом і довжиною.

Наприклад, з його допомогою можна генерувати унікальний купон на знижку для кожного клієнта. А потім окремим роботом додавати цей код в коментар до угодие.

Коли робот створить код - його значення можна використовувати в інших роботах за допомогою меню Роботи - Сгенерувати код - Код.

Змінити напрямок

Робот переносить угоду в зазначений напрямок і зупиняє всі поточні незавершені роботи і бізнес-процеси.

Змінити відповідального

Робот змінить відповідального за лід або угоду.

Це може бути корисно, якщо ви хочете розділити обов'язки. Наприклад, один менеджер займається збором інформації, а інший - переговорами та укладенням угод.

Змінити стадію

Робот змінить стадію угоди на обрану вами..

Приклад - відразу перевести у статус "Угода укладена" при імовірності 100%

Змінити статус

Робот змінить статус ліда на обраний вами.

Створення документа CRM

Виберіть шаблон із списку - і робот створить документ на його основі.

Детальніше про роботу з документами читайте в статті Документи в CRM.

Створити Контакт до Ліда

Робот створить контакт і прив'яже його до ліда. Лід при цьому стане повторним.

Цей робот не конвертує лід, а тільки створює контакт.

Створити на підставі

Робот може провести конвертацію ліда або угоди. Тобто створити на підставі ліда угоду, контакт або компанію. А на підставі угоди - рахунок або пропозицію.

Приклад - на початковому етапі обробки відразу створити на підставі ліда контакт, а вже після уточнення інформації - угоду.

Створити повторний Лід

Цей робот доступний тільки для угод.

Робот створить повторний лід на підставі угоди. Таким чином, ви запустите новий процес продажу для існуючого клієнта.

Ви можете вказати відповідального для повторного ліда.

Приклад: для кожного успішно закритого ліда створити повторний лід і пропонувати клієнту знижку на наступну покупку.

Як працювати з повторними продажами читайте у статті Повторні ліди.

Повідомлення в Живу стрічку

Робот створить повідомлення в Живий стрічці з вказаною темою, описом та одержувачами.

Це може бути корисно для подальшого обговорення робочого процесу з колегами.

Повідомлення

Робот надішле повідомлення зазначеним співробітникам.

Приклад - при надходженні будь-якої угоди відправляти повідомлення з можливою сумою, назвою та коментарем до угоди відповідальному

Видалення документа

Робот видалить поточний лід або угоду.

Наприклад, ви можете не зберігати неякісні Ліди, а видаляти їх при переході в цей статус.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло