Сучасний бізнес все частіше налагоджує спілкування з клієнтами в месенджерах і соцмережах - це допомагає завжди залишатися на зв'язку. Однак клієнти хочуть не просто спілкуватися з менеджером, а виконувати конкретні дії прямо в чаті - створювати і оплачувати замовлення, записуватися на прийом, отримувати схему проїзду.
Більш того, все більше клієнтів не сидять за комп'ютером, а використовують смартфон. Тому інформація, яку ми відправляємо клієнту, повинна бути адаптована під смартфони та планшети.
Це змінює вимоги і до способів оплати - клієнти воліють відправити SMS або ввести номер телефону, а не заповнювати дані банківської картки.
Центр продажів
Центр продажів дозволяє працювати з клієнтом і здійснювати продажі прямо в чаті.
Парою кліків ви можете:
-
Повідомити клієнту інформацію про компанію, її розташування та контакти.
Детальніше читайте в статті Інформаційні сторінки. -
Надіслати форму для контактних даних або запису на послуги.
Детальніше читайте в статті Сторінки з формами. -
Швидко створити замовлення, яке клієнт зможе оплатити прямо в чаті.
Детальніше читайте в статті Сторінка оплати.
Як це працює?
Підключіть будь-які месенджери та соцмережі в контакт-центрі.
Усі звернення клієнтів потраплять в чат Бітрікс24 - менеджеру залишиться обрати потрібну опцію та відправити її клієнтові.
Підключіть платіжні системи та відправляйте покупцеві пряме посилання на оплату.
Ви можете використовувати готові сторінки або створювати свої. Уся інформація відразу адаптована для мобільних пристроїв.