Для налаштування прав доступу до документів CRM відкрийте картку будь-якого елементу, виберіть Документ - Додати новий шаблон.
Натисніть шестeрню і виберіть пункт Права доступу.
Натисніть Додати, щоб створити роль.
Роль - це список прав. Вкажіть, які дії будуть дозволені для даної ролі.
Що включають різні типи прав?
-
Налаштування - Зміна - чи буде у користувача доступ до зміни налаштувань.
-
Документи - Перегляд - перегляд документів, створених на будь-яких шаблонах.
-
Документи - Зміна:
- Перегляд документів, зроблених на будь-яких шаблонах.
- Якщо користувач прив'язаний до шаблону документа, він може створити по ньому новий документ або змінити існуючий через кнопку "Редагувати документ".
- Якщо користувач прив'язаний до шаблону документа, він може видалити документ.
-
Шаблони - Зміна - Свої:
- Створення нових шаблонів документів.
- Зміна і видалення створених цим користувачем шаблонів.
-
Шаблони - Зміна - Свої+свого відділу:
- Створення нових шаблонів документів.
- Зміна або видалити шаблони, створених цим користувачем або співробітниками його відділу.
-
Шаблони - Зміна - Будь-які - pедагування і видалення будь-яких шаблонів документів.
Натисніть Додати право доступу і закріпіть роль за потрібними користувачами.