top_ua
Вхід

Підтримка24

Відеокурс по наскрізний аналітиці

Рейтинг:

Будь-який бізнес намагається залучити клієнта. Хтось розміщує рекламу на білбордах і радіо, а хтось вкладається в пошукову і контекстну рекламу. У будь-якому випадку важливо знати, який канал спрацював і приніс більше продажів. Як нам дізнатися, що реклама в Instagram успішніше, ніж реклама в Facebook?

Наскрізна аналітика враховує витрати на кожне джерело клієнтів, а також продажі з цього джерела. За підсумками можна зробити висновок про ефективність каналів і грамотно розподілити рекламний бюджет :) Детальніше у відео нижче:

Ми підготували детальний відеокурс з описом усіх налаштувань наскрізний аналітики. Він складається з декількох розділів, кожен з яких описує кроки роботи з інструментом :)

Налаштування на стороні Бітрікс24

Почнемо з невеликого опису: які налаштування нам належить виконати, і для кого ми будемо їх робити.

Перед початком роботи з Наскрізною аналітикою необхідно налаштувати Контакт-центр.

Далі підключимо рекламні джерела та налаштуємо колтрекінг.

Статі по темі:

Email-трекінг буде корисним, якщо у вашу компанію нові клієнти частіше звертаються по email. Покажемо як його налаштувати.

Підключимо сайт або інтернет-магазин.

Більш детально питання розглядається в статті Підключення свого інтернет-магазину до наскрізної аналітики.

Наскрізна аналітика дозволяє враховувати й офлайн-джерела, наприклад, банери або рекламу на радіо.

Налаштування рекламних каналів

Для правильного обліку в наскрізний аналітиці потрібно добре розмітити всі рекламні канали, які використовуються у вашій компанії, будь це Facebook, Instagram або Google. Фактично наша задача - не пропустити всі місця, у яких вказується посилання, телефон, пошта, і замінити на виділені під конкретний рекламний канал.

Звіти наскрізний аналітики

Результати роботи рекламних кампаній можна оцінити за допомогою звітів. Але для правильної роботи звітів важливо зафіксувати дані по клієнтах в CRM і внести всі рекламні витрати в наскрізний аналітиці.

Окупність реклами - звіт показує ефективність кожного з джерел. Який канал продає? У якого каналу найкраща конверсія?

Вплив трафіку на продажі - звіт показує, наскільки ефективно менеджери працюють з клієнтами з різних джерел.

Підведемо підсумок:

  • Основні налаштування наскрізної аналітики виконати дуже просто, й для цього не потрібно бути технічним фахівцем.

  • Витрати на колтрекінг вкрай малі, а результати можна отримати вже в перші дні використання.

  • Зрозумілі звіти дозволяють відразу оцінити роботу реклами та її окупність. Ви зможете грамотно розподілити бюджет і залучати більше клієнтів.
Якщо вам необхідна допомога в детальному налаштуванні Наскрізної аналітики або інших інструментів, то ви можете звернутися до партнерів.
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло