Будь-який бізнес намагається залучити клієнта. Хтось розміщує рекламу на білбордах і радіо, а хтось вкладається в пошукову і контекстну рекламу. У будь-якому випадку важливо знати, який канал спрацював і приніс більше продажів. Як нам дізнатися, що реклама в Instagram успішніше, ніж реклама в Facebook?
Наскрізна аналітика враховує витрати на кожне джерело клієнтів, а також продажі з цього джерела. За підсумками можна зробити висновок про ефективність каналів і грамотно розподілити рекламний бюджет :) Детальніше у відео нижче:
Ми підготували детальний відеокурс з описом усіх налаштувань наскрізний аналітики. Він складається з декількох розділів, кожен з яких описує кроки роботи з інструментом :)
Налаштування на стороні Бітрікс24
Почнемо з невеликого опису: які налаштування нам належить виконати, і для кого ми будемо їх робити.
Далі підключимо рекламні джерела та налаштуємо колтрекінг.
Статі по темі:
Email-трекінг буде корисним, якщо у вашу компанію нові клієнти частіше звертаються по email. Покажемо як його налаштувати.
Підключимо сайт або інтернет-магазин.
Наскрізна аналітика дозволяє враховувати й офлайн-джерела, наприклад, банери або рекламу на радіо.
Налаштування рекламних каналів
Для правильного обліку в наскрізний аналітиці потрібно добре розмітити всі рекламні канали, які використовуються у вашій компанії, будь це Facebook, Instagram або Google. Фактично наша задача - не пропустити всі місця, у яких вказується посилання, телефон, пошта, і замінити на виділені під конкретний рекламний канал.
Звіти наскрізний аналітики
Результати роботи рекламних кампаній можна оцінити за допомогою звітів. Але для правильної роботи звітів важливо зафіксувати дані по клієнтах в CRM і внести всі рекламні витрати в наскрізний аналітиці.
Окупність реклами - звіт показує ефективність кожного з джерел. Який канал продає? У якого каналу найкраща конверсія?
Вплив трафіку на продажі - звіт показує, наскільки ефективно менеджери працюють з клієнтами з різних джерел.
Підведемо підсумок:
- Основні налаштування наскрізної аналітики виконати дуже просто, й для цього не потрібно бути технічним фахівцем.
- Витрати на колтрекінг вкрай малі, а результати можна отримати вже в перші дні використання.
- Зрозумілі звіти дозволяють відразу оцінити роботу реклами та її окупність. Ви зможете грамотно розподілити бюджет і залучати більше клієнтів.