top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Фільтр в картці CRM

Рейтинг:

Фільтр в картці CRM дозволяє швидко знайти потрібну подію або відфільтрувати елементи за типом. Це особливо зручно, якщо ви багато спілкуєтеся з клієнтом або працюєте з тривалими угодами.

Як це працює?

Натиснемо на кнопку Фільтр у картці ліда, угоди, контакту або компанії.

Стандартні фільтри полегшать пошук подій по типу.

Наприклад, ми можемо швидко перейти до всіх створених завдань.

Або до всіх комунікацій з клієнтом.

Обраний фільтр зберігається для конкретного елемента. Наприклад, якщо ми вибрали тільки комунікації з клієнтами, то наступного разу картка відкриється з таким же фільтром.

За допомогою додаткових полів можна створити свій фільтр - наприклад, за датою або автором події.

Рядок пошуку допоможе швидко знайти потрібну подію за ключовим словом або його частиною.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло