На сторінці Наскрізна аналітика - Налаштування розташовані опції для роботи з періодом атрибуції та реферальними доменами.
Вікно атрибуції
Розглянемо приклад - клієнт побачив рекламу у Facebook, перейшов на наш сайт і зробив якусь дію - наприклад, заповнив CRM-форму. В CRM з'явиться новий лід, а шлях клієнта буде виглядати ось так:
Минуло 10 днів, клієнт подумав і вирішив повернутися на наш сайт - для цього він просто ввів адресу сайту або знайшов його в гуглі. Клієнт знову виконає якусь дію, і такий лід потрапить в органічний трафік - тобто трафік, який не потрапив ні в один із джерел.
Але цей клієнт потрапив до нас через рекламу Facebook, і ми хочемо враховувати це, навіть якщо клієнт купив або звернувся до нас через деякий час.
Саме для таких ситуацій і існує поняття Вікно атрибуції:
За замовчуванням цей період становить 28 днів. Якщо клієнт зробить якісь дії протягом 28 днів після першого відвідування, то такі ліди і угоди отримають первинне джерело й будуть відображені у звітах.
Період атрибуції залежить від конкретного бізнесу. Наприклад, при покупці автомобіля або нерухомості цей термін може досягати півроку. А при покупці продуктів харчування та повсякденних товарів - 7-10 днів.
Вікно атрибуції можна також використовувати для лідів і угод:
Розглянемо приклад - клієнт побачив рекламу у Facebook, перейшов на наш сайт і заповнив форму або подзвонив. CRM створить контакт і угоду з джерелом Facebook.
Якщо протягом наступних 28 днів ми вручну створимо лід або угоду з цим контактом - такий елемент також отримає джерело Facebook.
Реферальні домени
Бітрікс24 автоматично вказує джерело для популярних соцмереж навіть без вказівки UTM-мітки. На сторінці налаштувань ви можете відключити використання реферальних доменів: