При підключенні поштової скриньки до Бітрікс24 і активації опції Відправляти через зовнішній SMTP необхідно ввести код підтвердження, який надсилається вам на пошту.
Якщо код підтвердження не приходить вам на підключену поштову скриньку, спробуйте дані кроки:
- Через завантаженість каналів сам код може йти до 1 години, можливо, просто потрібно почекати.
- Перевірте папку Спам, можливо, лист потрапив до небажаних листів.
- Перевірте чи правильно вводений пароль для доступу до зовнішнього SMTP-сервера. Переконайтеся, що у вас не натиснуто Caps Lock, а також немає зайвих пробілів і ваш пароль не починається зі спецсимвола
^
. Кирилиця та інші національні кодування в паролі не заборонені, однак краще використовувати латиницю, цифри та дозволені спецсимволи. - Якщо у вас включена двоетапна аутентифікація в пошті, то або вимкніть її, або скористайтеся при підключенні SMTP паролями додатків (Google).
- Якщо у вас пошта Gmail, то дозвольте небезпечним додаткам доступ до акаунту Gmail.
- Якщо у вас пошта Gmail, здійсніть вхід у акаунт із браузера, з якого відбувалося підключення та розсилка коду підтвердження. Обов'язково вийдіть з усіх інших акаунтів. Перейдіть за цим посиланням і натисніть Продовжити або Підтвердити.
- Якщо з попередніми пунктами все в порядку, то змініть пароль для скриньки та повторіть підключення вже з новим паролем.
Пам'ятайте!
- Безкоштовні поштові сервіси залишають за собою право відправляти листи розсилок у Спам або не приймати їх зовсім.
- Також сервіси мають свої обмеження відправки як загальної кількості листів на добу, так і кількість одержувачів в одному листі (наприклад, Gmail - 500 листів на добу, одержувачі в копії листа вважаються як окремий лист).
- Використання розсилок з великою кількістю одержувачів через безкоштовні поштові сервіси може призвести до блокування облікового запису з боку цих сервісів. У такому випадку краще користуватися спеціалізованими сервісами поштових розсилок.