top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Відео-курс про бізнес-процеси

Рейтинг:

Автоматизація бізнес-процесів - це дуже затребувана послуга, необхідна практично кожній компанії.

Ми підготували детальний навчальний відеокурс по роботі з бізнес-процесами.

Подивіться невеликий трейлер відеокурсу :)

У програмі курсу ми:

  • Розповімо, як підійти до аналізу процесів всередині компанії.
  • Поговоримо про важливі параметри бізнес-процесах.
  • Наочно покажемо, як реалізувати бізнес-процеси в Бітрікс24.
  • Покажемо приклади розв'язання задач з автоматизації продажів за допомогою роботів і бізнес-процесів.

  • Модуль1. Підхід до аналізу процесів в компанії

    У цьому модулі ми розберемося що таке бізнес-процеси, які параметри їх визначають, як підійти до аналізу процесів всередині компанії.

    Модуль 2. Бізнес-процеси в Бітрікс24

    З'ясовуємо, що з себе представляють бізнес-процеси в Бітрікс24 і як з ними працювати.

    Модуль 3. Інструменти розробника

    Подивимося на бізнес-процеси в Бітрікс24 з точки зору розробника. Є кілька базових елементів, розібравшись з якими буде простіше освоювати створення власних бізнес-процесів.

    Модуль 4. Створення бізнес-процесу

    Переходимо до самого створення бізнес-процесів!

    Модуль 5. Параметри БП і робота з елементами списків

    Ще один сценарій запуску бізнес-процесу - це запуск з параметрами. Його можна застосовувати не тільки для запуску користувачем, але і для запуску бізнес-процесу з бізнес-процесу.

    Крім того, всередині бізнес-процесу можна працювати з даними інших "документів" - елементами списків, об'єктів CRM.

    Модуль 6. Створення бізнес-процесу зі статусами

    У цьому модулі навчимося створювати бізнес-процеси "зі статусами". Це особливий вид бізнес-процесів для реалізації складних і заплутаних сценаріїв.

    Модуль 7. Реалізація бізнес-процесів в CRM

    Розглянемо кілька кейсів автоматизації:

    • Обробка лідів і угод.
    • Завдання і події.
    • Генерація та відправка документів.
    • Автоматизація документообігу.
    • Продаж і закупівля товарів.
    • Логістика замовлень.
    • Оцінка якості обслуговування клієнтів.
    У кожному модулі курсу - кнопка зворотного зв'язку, пишіть нам вашу думку щодо уроків.
    Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
    Дізнайтесь, чому:
    Це не те, що я шукаю
    Дуже складно і незрозуміло