top_ua
Вхід

Підтримка24

Відмінності SIP-конектора від REST-застосунків

SIP-конектор – це спеціальний програмний модуль Бітрікс24, він дозволяє направляти всі вихідні та переадресовані дзвінки з Бітрікс24 через вашу SIP АТС.

REST-застосунки – сторонні застосунки інтеграції з різними сервісами телефонії за допомогою REST API.

Відмінності підключення через SIP-конектор та через REST-застосунки:

  • SIP-конектор Бітрікс24:

    Доступ до всієї телефонії Бітрікс24 та функцій CRM. Усі вхідні телефонні дзвінки будуть безкоштовними, та ви будете платити за вихідні дзвінки по вашим поточним розцінками вашого поточного постачальника послуг телефонії. Дана опція доступна в усьому світі. Оплачується щомісячно окремо від балансу телефонії. При використанні SIP-конектора Бітрікс24 можна записувати дзвінки, на відміну від REST-застосунків.

  • REST-застосунки:

    Маршрутизація дзвінків та голосовий трафік повністю залишається на боці вашої АТС і не передається на Бітрікс24. У порівнянні з SIP-конектором це дозволяє зменшити час з'єднання та поліпшити якість зв'язку.

    Для REST-застосунків недоступні можливості:

    • інфодзвінок CRM-Маркетинга;
    • розмова прямо в браузері/десктопі/мобільному застосунку – необхідно використовувати окремий застосунок-софтфон або телефон.

    У REST API доступно, але можливості залежать від провайдера або розробника застосунку:

    • запис дзвінка;
    • підтримка зворотного дзвінка;
    • оцінка дзвінка;
    • зв'язок номера, на який надійшов дзвінок, з джерелом ліда в CRM.

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло