top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Відмінності SIP-конектора від REST-застосунків

Рейтинг:

SIP-коннектор - це спеціальний програмний модуль Бітрікс24, він дозволяє направляти всі вихідні та переадресовані дзвінки з Бітрікс24 через вашу SIP АТС.

REST-додатки - сторонні додатки інтеграції з різними сервісами телефонії за допомогою REST API.

Відмінності підключення через SIP-коннектор та через REST-застосунки:

  • SIP-коннектор Бітрікс24:

    Доступ до всієї телефонії Бітрікс24 та функцій CRM. Усі вхідні телефонні дзвінки будуть безкоштовними, та ви будете платити за вихідні дзвінки по вашим поточним розцінками вашого поточного постачальника послуг телефонії. Дана опція доступна в усьому світі. Оплачується щомісячно окремо від балансу телефонії. При використанні SIP-коннектора Бітрікс24 можна записувати дзвінки, на відміну від REST-застосунків.

  • REST-застосунки:

    Маршрутизація дзвінків та голосовий трафік повністю залишається на боці вашої АТС і не передається на Бітрікс24. У порівнянні з SIP-коннектором це дозволяє зменшити час з'єднання та поліпшити якість зв'язку.

    Для REST-застосунків недоступні можливості:

    • інфодзвінок CRM-Маркетинга;
    • розмова прямо в браузері/десктопі/мобільному застосунку - необхідно використовувати окремий застосунок-софтфон або телефон;
    • розшифровка дзвінка в текст (скоро буде в REST API).

    В REST API доступно, але можливості залежать від провайдера або розробника застосунку:

    • запис дзвінка;
    • підтримка зворотнього дзвінка;
    • оцінка дзвінка;
    • зв'язок номера, на який надійшов дзвінок, з джерелом ліда в CRM.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло