top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Облік рекламних витрат у наскрізний аналітиці

Рейтинг:

Наскрізна аналітика дозволяє враховувати бюджети, витрачені на рекламу або проведення заходу. А потім порівняти витрати з отриманим доходом.

Як це працює?

Для прикладу врахуємо витрати на розміщення реклами нової ексклюзивної колекції зручних та практичних нашийників для собак на білбордах у місті.

Перейдіть в необхідне джерело та натисніть кнопку Витрати.

Натисніть Додати і заповніть необхідні поля.

Якщо у вас включені бюджети в якомусь із сервісів, наприклад, Google Ads, то при авторизації вони будуть автоматично завантажені y витрати.

  • Зазначимо, за який період враховувати витрати.
  • Введемо необхідну нам суму і виберемо валюту.
  • Виберіть, чи потрібно автоматично рахувати дії.

Дії - це цільові активності клієнтів. При автоматичному підрахунку це можуть бути переходи на сайт, кліки на e-mail, вказаний на сайті, або як у нашому випадку дзвінки за номером телефону, який вказаний на білборді з рекламою нової колекції нашого магазину.

Якщо ви вводите значення вручну, то можете самостійно визначити, що вважати дією. Це особливо важливо для офлайн-джерел. Наприклад, роздруковані листівки кількість гостей, запрошена на презентацію.

У нашому випадку нам потрібен автоматичний підрахунок дій. Впишемо додаткову інформацію в поле Коментар.

Як отримати звіт по витратах?

Звіт по видатках можна подивитися в розділі CRM-аналітика > Окупність реклами. Ви побачите всі основні показники та зможете оцінити, наскільки ефективна була ваша реклама.

Якщо для якогось джерела додано кілька витрат, то при побудові звіту вони підсумовуються.

Ви також можете додавати витрати безпосередню на сторінці звіту. Для цього написніть Додати у стовпчику Видатки відповідного джерела.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло