Наскрізна аналітика дозволяє враховувати бюджети, витрачені на рекламу або проведення заходу. А потім порівняти витрати з отриманим доходом.
Як це працює?
Для прикладу врахуємо витрати на розміщення реклами нової ексклюзивної колекції зручних та практичних нашийників для собак на білбордах у місті.
Перейдіть в необхідне джерело та натисніть кнопку Витрати.
Натисніть Додати і заповніть необхідні поля.
- Зазначимо, за який період враховувати витрати.
- Введемо необхідну нам суму і виберемо валюту.
- Оберіть, чи потрібно Автоматично рахувати дії.
Дії - це цільові активності клієнтів. При автоматичному підрахунку це можуть бути переходи на сайт, кліки на e-mail, вказаний на сайті, або як у нашому випадку дзвінки за номером телефону, який вказаний на білборді з рекламою нової колекції нашого магазину.
Якщо ви вводите значення вручну, то можете самостійно визначити, що вважати дією. Це особливо важливо для офлайн-джерел. Наприклад, роздруковані листівки кількість гостей, запрошена на презентацію.
У нашому випадку нам потрібен автоматичний підрахунок дій. Впишемо додаткову інформацію в поле Коментар.
Як отримати звіт по витратах?
Звіт по видатках можна подивитися в розділі CRM-аналітика > Окупність реклами. Ви побачите всі основні показники та зможете оцінити, наскільки ефективна була ваша реклама.