top_ua
Вхід

Підтримка24

Облік рекламних витрат у наскрізний аналітиці

Наскрізна аналітика дозволяє враховувати бюджети, витрачені на рекламу або проведення заходу. А потім порівняти витрати з отриманим доходом.

Як це працює?

Для прикладу врахуємо витрати на розміщення реклами нової ексклюзивної колекції зручних та практичних нашийників для собак на білбордах у місті.

Перейдіть в необхідне джерело та натисніть кнопку Витрати.

Натисніть Додати і заповніть необхідні поля.

Якщо у вас включені бюджети в якомусь із сервісів, наприклад, Google Ads, то при авторизації вони будуть автоматично завантажені y витрати.

  • Зазначимо, за який період враховувати витрати.
  • Введемо необхідну нам суму і виберемо валюту.
  • Оберіть, чи потрібно Автоматично рахувати дії.

Дії - це цільові активності клієнтів. При автоматичному підрахунку це можуть бути переходи на сайт, кліки на e-mail, вказаний на сайті, або як у нашому випадку дзвінки за номером телефону, який вказаний на білборді з рекламою нової колекції нашого магазину.

Якщо ви вводите значення вручну, то можете самостійно визначити, що вважати дією. Це особливо важливо для офлайн-джерел. Наприклад, роздруковані листівки кількість гостей, запрошена на презентацію.

У нашому випадку нам потрібен автоматичний підрахунок дій. Впишемо додаткову інформацію в поле Коментар.

Як отримати звіт по витратах?

Звіт по видатках можна подивитися в розділі CRM-аналітика > Окупність реклами. Ви побачите всі основні показники та зможете оцінити, наскільки ефективна була ваша реклама.

Якщо для якогось джерела додано кілька витрат, то при побудові звіту вони підсумовуються.
Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло