top_ua
Вхід

Підтримка24

Підключення офлайн джерел

Рейтинг:

Наскрізна аналітика працює і для офлайн джерел клієнтів. Наприклад, ми розмістили рекламний щит з номером телефону в центрі міста. Ми можемо враховувати клієнтів, які звертаються до нас саме "через" цей щит.

Як це зробити?

Додамо нове джерело і назвемо його Рекламний щит.

Для нових джерел ви також можете додати Реферальні домени. Ліди і угоди з цих сайтів також будуть закріплюватися за джерелом.

Якщо ваші клієнти використовують AbBlock, режим інкогніто і т.п., то реферальні домени можуть не завжди відображатися в джерелах. Тому реферальні домени краще застосовувати як доповнення до UTM-міток, а не заміну їм.

Перейдемо в налаштування колтрекінга і додамо номер, розміщений на щиті, y список.

Ви також можете розмістити на банері й email для звернень клієнтів.

Як додати електронну адресу описано в статті Розподіл телефонів і email-адрес.

Закріпимо цей номер за джерелом.

Коли клієнти побачать банер і зателефонують за закріпленим номером, це відобразиться в полі Шлях клієнта в CRM.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло