top_ua
Вхід

Підтримка24

Звіти наскрізної аналітики

Рейтинг:

Результати роботи наскрізної аналітики можна оцінити за допомогою звітів. Перейдемо до розділу CRM-аналітика - Наскрізна аналітика.

Окупність реклами

Перший звіт показує ефективність кожного з джерел. Який канал продає? У якого каналу найкраща конверсія?

Зверху знаходиться графік - по суті, це воронка продажів з поділом по каналах. Тут же вказано загальний відсоток конверсії.

Наприклад, ми відразу бачимо, що з п'яти клієнтів із Facebook тільки один дійшов до продажу. Конверсія цього каналу - 33 відсотка.

Трохи нижче - ці ж дані у вигляді таблиці.

Таблиця наочно показує якість кожного каналу, а також підсумкову кількість і суму угод.

Вплив трафіку на продажі

Другий звіт показує, наскільки ефективно менеджери працюють з клієнтами з різних джерел.

Зверху знаходиться наскрізна воронка продажів і загальна конверсія.

Трохи нижче - таблиця з поділом за співробітниками.

Звіт відразу дає зрозуміти, яка ефективність роботи менеджерів - хто справляється та добре продає, а хто трішки "не дотягує".


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло