top_ua
Вхід

Підтримка24

Підміна телефонів і email-адрес на сайті

Рейтинг:

За допомогою наскрізної аналітики ви можете простежити, де клієнт побачив вашу електронну адресу або номер телефону.

Як це працює?

Припустимо, у нас є сторінка на Facebook, на якій ми пропонуємо свої послуги. Розмістимо на даній сторінці посилання на наш сайт з унікальною UTM-міткою.

Як налаштувати UTM-мітки для джерел читайте у статті Підключення джерел.

Наш сайт містить контактну інформацію - номер телефону та адресу електронної пошти.

Ми хочемо, щоб для кожного джерела сайт показував окремий номер телефону та адресу пошти. Таким чином ми зможемо дізнатися, де клієнт знайшов інформацію про нас і звідки перейшов на сайт.

Розподіл номерів і адрес

Перш за все необхідно розподілити телефонні номери й адреси електронної пошти за джерелами.

Детальніше читайте в статті Розподіл телефонів і email-адрес.

Покажемо процес на прикладі електронних адрес, відкриємо розділ Пошта.

Тут ми можемо додати email-адреси та прив'язати їх до джерел. Зазначимо, що для клієнтів з Facebook ми хочемо показувати окрему пошту.

Підключення сайту

Тепер перейдемо в Бітрікс24 у розділ Наскрізна аналітика і виберемо опцію Свій сайт.

Зазначимо адресу сайту та перевіримо його готовність.

Якщо на сайті є віджет або CRM-форма Бітрікс24 - він підключиться автоматично. Для інших сайтів необхідно вставити спеціальний код перед закриває тегом body.

Бітрікс24 автоматично знайшов на сторінці всі телефонні номери й адреси електронної пошти.

Подробиці можна побачити в режимі перегляду. Натиснемо кнопку Дивитися на сайті.

У верхній частині сайту з'явиться спеціальна панель.

Перший список містить всі знайдені номера і електронні адреси. Наприклад, виберемо адресy - і сайт вкаже її розташування на сайті.

За допомогою другого списку ми можемо перевірити, як буде виглядати сайт для клієнта, наприклад, із Facebook.

Результат

Готово, налаштування завершені! Тепер клієнт із Facebook побачить на сайті обрану нами адресу. Для листа на даний email Бітрікс24 автоматично визначить джерело і додасть його в поле Шлях клієнта.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло