top_ua
Вхід

Підтримка24

Підключення джерел трафіку

Рейтинг:

Однією з головних функцій наскрізної аналітики є облік джерел трафіку.

Джерела - це шляхи клієнтів в нашу CRM. Прийшли вони з соцмережі, відреагували на рекламу або навіть просто отримали нашу візитку.

Джерела працюють з UTM-мітками. Ви додаєте її до адреси вашого сайту і розміщуєте цю адресу в потрібному джерелі. Коли клієнт перейде на ваш сайт, заповнить форму або замовить зворотній дзвінок, то його джерело відобразиться в CRM.

Інший трафік - це всі клієнти, які не були віднесені до налаштованих джерел. Це джерело не відображається в шляху клієнта.

Крім стандартних ви можете Додати і свої джерела - будь-яку соціальну мережу, сайт або навіть банер у центрі міста.

Як використовувати UTM-мітку джерела?

Розглянемо налаштування джерела на прикладі Facebook. Виберемо джерело і вкажемо для нього UTM-мітку.

Далі розмістимо посилання на сайт зі створеної UTM-міткою.

При переході на сайт підставляється мітка.

Коли наш клієнт заповнить форму або запросить дзвінок, то в CRM з'явиться запис зі шляхом клієнта.

За допомогою поля Шлях клієнта можна бачити, звідки приходять клієнти і як вони дізнаються про нас :)

Окрім додавання сайту з UTM-міткою ви можете також підключити телефон або пошту, куди зможуть звернутися ваші клієнти.

Для цього потрібно спочатку закріпити за джерелом окрему пошту і номер. Детальніше читайте в статті Розподіл телефонів і email-адрес.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло