top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Колтрекінг

Рейтинг:

Розглянемо приклад - компанія займається продажем товарів для домашніх улюбленців і приймає заявки від клієнтів по телефону. Також активно відбувається залучення клієнтів через розміщення банера на сайті, а також шляхом реклами в Instagram або у Facebook.

Як же оцінити ефективність кожного типу реклами? Для цього і існує колтрекінг.

Колтрекінг - це інструмент для відстеження дзвінків. Він допомагає дізнатися, скільки дзвінків принесло кожне рекламне джерело. Вам залишається тільки зробити висновки та правильно розділити рекламний бюджет :)

Як це працює?

Колтрекінг відстежує шлях клієнта за допомогою телефонних номерів. Кожен номер прив'язується до окремого рекламному каналу або клієнта.

Це ділить колтрекінг на два види:

  • Статичний - за кожним рекламним джерелом закріплюється свій номер. Наприклад, на банері - один номер телефону, в рекламі на ТБ - інший.

    Клієнт дзвонить по першому номеру - і ми точно знаємо, що банер на сайті приніс нам нового клієнта.

  • Динамічний - у цьому випадку кожен відвідувач сайту бачить унікальний номер телефону. Система виробляє таку підміну автоматично.

    Такий спосіб підходить тільки для онлайн-реклами.

Бітрікс24 використовує статичний кjлтрекінг - він ідеально підходить для малого і середнього бізнесу та вимагає значно менших вкладень. До того ж, на відміну від динамічного колтрекінга, статичний спосіб дозволяє вибрати номера і вручну призначити їх рекламним джерелам.

Для колтрекінгу використовуються орендовані номери.

Розподілення номерів за джерелами

Для коректної роботи потрібно присвоїти кожному рекламному джерелу свій номер.

Для прикладу, перейдемо в розділ Наскрізна аналітика і виберемо канал Колтрекінг.

Наприклад, прив'яжемо один з номерів до джерела Instagram.

Тепер розмістимо цей номер в профілі Instagram (Редагування сторінки > Спосіб зв'язку > Телефон). Коли клієнти звернуться за даним номером, то це відобразиться в полі Шлях клієнта в CRM.

Шлях клієнта - це історія всіх дій користувача.

Наприклад, людина побачила рекламу в Instagram, потім перейшла за посиланням на сайт, де побачила номер телефону і зателефонувала за ним. Менеджер обговорив деталі і додав в CRM нову угоду.

За допомогою наскрізної аналітики ви можете отримати такий шлях клієнта - від першої дії і до фінальної покупки.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло