Створюйте відкриті чати, в яких зможуть брати участь співробітники компанії. Відкритий чат побачать всі ваші колеги.
У відкритому чаті рекомендується обговорювати важливі робочі моменти, цікаві всій компанії або групі співробітників.
Щоб створити відкритий чат, натисніть іконку у верхній панелі і виберіть Відкритий чат в випадаючому списку.
Зверніть увагу, ваше перше повідомлення в чаті є дуже важливим, оскільки стане описом чату для нових учасників.
На відміну від загального чату, перед тим як «потрапити» в чат, в нього потрібно вступити або щоб вас запросили в нього.
Для того, щоб вступити у відкритий чат, просто знайдіть його в контакт-листі в однойменній секції:
Перейдіть у нього, вам буде доступно зміст цього чату. Далі залишається тільки натиснути кнопку Вступити:
У чаті можна відключити сповіщення і не отримувати оповіщення про нові повідомлення й дії учасників чату.
Вся історія листування зберігається. При необхідності можна буде швидко знайти потрібне повідомлення.