Розглянемо один із способів використання CRM-форм. Клієнт вибирає зручний для нього час, а Бітрікс24 призначає для клієнта одного з вільних в даний час співробітників. Це особливо підійде невеликим компаніям і клієнтам, яким важливіше сама послуга, а не фахівець. В цьому випадку відвідувач просто записується на прийом у зручний для себе час.
Як це зробити?
- Створіть поле з типом Бронювання ресурсів і вкажіть в ньому всіх співробітників, хто буде обслуговувати клієнтів.
- Перейдіть в налаштування самої CRM-форми і додайте в неї дане поле.
Обов'язково вимкніть опцію Дозволити бронювати зайняті ресурси. Інакше кілька клієнтів зможуть одночасно записатися до одного спеціаліста або на один і той самий час.
В налаштуваннях поля співробітника обов'язково виберіть Вільний співробітник. Таким чином, Бітрікс24 автоматично призначить відповідальним за клієнта вільного на вказаний час співробітника з черги.
Вкажіть також налаштування тривалості послуг, що надаються. У нашому прикладі сеанс триває 90 хвилин.
Після заповнення форми клієнтом, на заявку буде призначений перший співробітник зі списку із вказаною в налаштуваннях форми тривалістю.