top_ua
Вхід

Підтримка24

Запис на прийом через CRM-форму

Рейтинг:

Розглянемо один із способів використання CRM-форм. Клієнт вибирає зручний для нього час, а Бітрікс24 призначає для клієнта одного з вільних в даний час співробітників. Це особливо підійде невеликим компаніям і клієнтам, яким важливіше сама послуга, а не фахівець. В цьому випадку відвідувач просто записується на прийом у зручний для себе час.

Як це зробити?

  • Створіть поле з типом Бронювання ресурсів і вкажіть в ньому всіх співробітників, хто буде обслуговувати клієнтів.

  • Обов'язково вимкніть опцію Дозволити бронювати зайняті ресурси. Інакше кілька клієнтів зможуть одночасно записатися до одного спеціаліста або на один і той самий час.


  • Перейдіть в налаштування самої CRM-форми і додайте в неї дане поле.

  • В налаштуваннях поля співробітника обов'язково виберіть Вільний співробітник. Таким чином, Бітрікс24 автоматично призначить відповідальним за клієнта вільного на вказаний час співробітника з черги.

    Співробітники призначаються в порядку перерахування в полі. Другий буде призначений тільки коли перший вже зайнятий.

    Вкажіть також налаштування тривалості послуг, що надаються. У нашому прикладі сеанс триває 90 хвилин.


Після заповнення форми клієнтом, на заявку буде призначений перший співробітник зі списку із вказаною в налаштуваннях форми тривалістю.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло