top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Бронювання ресурсів в CRM-формах

Рейтинг:

CRM-форми в Бітрікс24 дозволяють не просто зібрати контактні дані клієнтів, але і створити систему бронювання послуг. Наприклад, якщо фірма займається миттям машин, то клієнт може сам вибрати тип мийки, записатися на потрібний час і навіть до свого улюбленого майстра. І все це потрапить в його картку в CRM.

Створіть поле з типом Бронювання ресурсів і розмістіть його в CRM-формі.

Детальніше створення полів описане в статті Бронювання ресурсів.

Налаштування поля

Клікніть по шестірні поруч з полем, щоб перейти до його налаштувань.

Тут можна вказати, які поля треба показувати в формі, скласти список відповідальних співробітників, надаваних послуг і ресурсів.

Виберіть, в якому вигляді показувати клієнтам форму вибору дати та часу бронювання.

Налаштування дати та часу

Дата та Час обов'язкові і завжди показуються в формі. Але якщо в налаштуваннях поля вказано Тільки дата без часу, то обов'язкова тільки Дата.

Можна залишити тільки введення дати і часу в своїй формі. Тоді ви будете так само збирати Ліди і контакти, але для запису клієнтам достатньо просто вказати час. Це особливо актуально для невеликого бізнесу з малою кількістю послуг.

Години роботи, доступні в CRM-формі, відповідають Параметрам робочого часу в пункті Налаштування лівого меню.

Параметры рабочего времени.png

Вибір вільного співробітника і ресурсу

Для співробітників і ресурсів можна включити Автовибір вільного.

Якщо поле відключене, або клієнт нічого не вказав, то на заявку автоматично призначається перший співробітник або ресурс з черги. Якщо на цей час вони вже зайняті - система автоматично підставить другого зі списку.

Розглянемо на прикладі співробітників.

  • Якщо обрати опцію Не задано, то клієнту потрібно обов'язково заповнити дане поле і вибрати, до кого він записується. Дуже актуально для бізнесу, де клієнти йдуть до конкретної людини. Наприклад, перукарні або фітнес-клуби.

  • Якщо обрати Вільний співробітник, то клієнт зможе заповнити поле, але якщо він нічого не вибере, то система сама підбере вільного співробітника на цей час. Такий варіант підійде, якщо клієнтам найчастіше неважливо, до кого йти.

  • Якщо зовсім відключити поле і не показувати його в формі, то Бітрікс24 сам призначатиме вільних співробітників. Актуально, якщо ви завжди розподіляєте відповідальних працівників відповідно до внутрішнього регламенту та графіку.

Щоб автовибір працював правильно, переконайтеся що в налаштуваннях поля вимкнена опція Дозволити бронювати зайняті ресурси. Інакше кілька клієнтів зможуть одночасно записатися до одного майстра або на один час.


Тепер клієнти зможуть записатися до вас і вибрати необхідні послуги. Вся інформація буде зберігатися в картці створеного елемента CRM!


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло