top_ua
Вхід

Підтримка24

Техпідтримка

Рейтинг:

Сучасний веб-портал насичений різноманітними функціями, зорієнтуватися в яких співробітнику буває часом непросто. Багато компаній хотіли б мати можливість оперативно відповідати на питання співробітників. Рішення таких завдань здійснюється за допомогою Технічної підтримки, яка дозволяє вести роботу зі зверненнями співробітників.


Створення звернення

Створення звернення в IT-службу виконується за допомогою зручного майстра, що складається з декількох кроків.

На першому кроці вкажіть Заголовок звернення та оберіть тип проблеми.

Создание обращения

Натисніть кнопку Далі.

Кількість кроків, а також вміст наступного кроку залежить від обраного типу проблеми.

Детально опишіть проблему і натисніть кнопку Готово. Стає доступним попередній перегляд звернення.

Якщо необхідно внести поправки у звернення, то скористайтеся формою, розташованою нижче. Дана форма дозволяє прикріпити файли до звернення, вказати критичність, категорію і закрити його згодом.

Для відправки звернення натисніть кнопку Зберегти. Звернення буде додано до списку ваших звернень в IT-службу:

Список своих обращений

Примітка: Після збереження звернення текст самого звернення поправити не можна.


Перегляд і обговорення звернень

Для перегляду створених звернень в IT-службу і подальшого обговорення питань скористайтеся посиланням Мої звернення, розташованим на сторінці Технічна підтримка. Відкриється сторінка зі списком усіх ваших звернень в IT-службу. Також на сторінці розташована форма фільтра, що дозволяє знайти звернення за заданими критеріями.

Для кожного звернення вказується індикатор. Для вирішених, закритих звернень індикатор сірого кольору. Якщо останній раз в зверненні писали ви, то індикатор зелений, а якщо співробітник служби, то індикатор має червоний колір.

Ответ сотрудника службы

Для перегляду відповіді служби та внесення доповнень до звернення натисніть Змінити в меню дій. Відкриється сторінка обговорення звернення.

Изменить обращение

Додати свою відповідь можна за допомогою форми, розташованої під формою обговорення (форма аналогічна тій, за допомогою якої вносяться поправки у звернення при його створенні).



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло