top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Сервіси

Рейтинг:

У розділі Сервіси представлені спеціальні послуги, сервіси та корисна інформація для співробітників.

Сервисы

  • Перегляд зайнятості переговорних і вибір зручного для вас часу майбутнього заходу здійснюється на сторінці Переговорні.
  • На сторінці Збори і планерки доступний інструмент, що автоматизує підготовку до зборів, їх ведення та контроль за виконанням поставлених на зборах цілей.
  • Сервіс Є ідея дозволяє запропонувати свою ідею для розвитку бізнесу компанії, оцінити ідеї своїх колег.
  • Сторінка Списки призначена для зберігання будь-яких списків і роботи з ними.
  • На сторінці Бізнес-процеси представлені типові бізнес-процеси організації.
  • Оформлення заявок і запитів на послуги виконується на сторінці Електронні заявки. Спочатку потрібно вибрати вид заявки, а потім заповнити спеціальну форму.
  • Розділ Навчання містить навчальні курси з різних напрямків. Кожен навчальний курс складається з циклу уроків, деякі уроки можуть бути об'єднані в розділи. В курс також можуть бути включені тести для самоперевірки і підсумкові сертифікаційні тести, що дозволяють перевірити отримані знання і після успішного тестування отримати сертифікат. Результати вашого тестування і отримані сертифікати можна переглянути на сторінках Журнал навчання та Мої сертифікати відповідно.
  • Сторінка База знань (wiki) представляє собою особливий розділ з інформацією, структуру і вміст якого співробітники можуть змінювати спільно.
  • На сторінці Питання та відповіді міститься список найбільш поширених запитань з тієї чи іншої проблеми. Тут можна швидко знайти відповідь на питання, яке вас цікавить. Якщо відповідь не знайдена, можна звернутися в IT-службу.
  • Опитування співробітників дозволяють дізнатися їхню думку з різних питань. Ви можете проголосувати у будь-якому активному опитуванні на сторінці Опитування, яка містить список опитувань та історію голосувань по ним.
  • Заявка в IT-службу відправляється на сторінці Технічна підтримка, на якій спочатку описується проблема, яка виникла, а в подальшому ведеться обговорення і пошук вирішення проблеми зі співробітником IT-служби.
  • Список необхідних і часто використовуваних співробітниками ресурсів представлений на сторінці Каталог посилань.
  • Управління підпискою на розсилки з сайту виконується на сторінці Підписка. Ви можете вибрати рубрики і вказати ваш email, на який хочете отримувати розсилки.
  • Події, пов'язані зі зміною даних на корпоративному порталі, відображаються на сторінці Журнал змін.
  • Ознайомитися з вашими розрахунковими листками за кожний відпрацьований місяць, а також подивитися інформацію про поточний залишок невикористаних днів відпустки можна на сторінці Зарплата і відпустка.
  • Сторінка Дошка оголошень служить для перегляду розміщених на порталі оголошень, і створення своїх.

У таблиці нижче вказані функціонал та права доступу користувача до сервісів порталу:

Права доступа пользователя к сервисам портала



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло