У розділі Сервіси представлені спеціальні послуги, сервіси та корисна інформація для співробітників.
- Перегляд зайнятості переговорних і вибір зручного для вас часу майбутнього заходу здійснюється на сторінці Переговорні.
- На сторінці Збори і планерки доступний інструмент, що автоматизує підготовку до зборів, їх ведення та контроль за виконанням поставлених на зборах цілей.
- Сервіс Є ідея дозволяє запропонувати свою ідею для розвитку бізнесу компанії, оцінити ідеї своїх колег.
- Сторінка Списки призначена для зберігання будь-яких списків і роботи з ними.
- На сторінці Бізнес-процеси представлені типові бізнес-процеси організації.
- Оформлення заявок і запитів на послуги виконується на сторінці Електронні заявки. Спочатку потрібно вибрати вид заявки, а потім заповнити спеціальну форму.
- Розділ Навчання містить навчальні курси з різних напрямків. Кожен навчальний курс складається з циклу уроків, деякі уроки можуть бути об'єднані в розділи. В курс також можуть бути включені тести для самоперевірки і підсумкові сертифікаційні тести, що дозволяють перевірити отримані знання і після успішного тестування отримати сертифікат. Результати вашого тестування і отримані сертифікати можна переглянути на сторінках Журнал навчання та Мої сертифікати відповідно.
- Сторінка База знань (wiki) представляє собою особливий розділ з інформацією, структуру і вміст якого співробітники можуть змінювати спільно.
- На сторінці Питання та відповіді міститься список найбільш поширених запитань з тієї чи іншої проблеми. Тут можна швидко знайти відповідь на питання, яке вас цікавить. Якщо відповідь не знайдена, можна звернутися в IT-службу.
- Опитування співробітників дозволяють дізнатися їхню думку з різних питань. Ви можете проголосувати у будь-якому активному опитуванні на сторінці Опитування, яка містить список опитувань та історію голосувань по ним.
- Заявка в IT-службу відправляється на сторінці Технічна підтримка, на якій спочатку описується проблема, яка виникла, а в подальшому ведеться обговорення і пошук вирішення проблеми зі співробітником IT-служби.
- Список необхідних і часто використовуваних співробітниками ресурсів представлений на сторінці Каталог посилань.
- Управління підпискою на розсилки з сайту виконується на сторінці Підписка. Ви можете вибрати рубрики і вказати ваш email, на який хочете отримувати розсилки.
- Події, пов'язані зі зміною даних на корпоративному порталі, відображаються на сторінці Журнал змін.
- Ознайомитися з вашими розрахунковими листками за кожний відпрацьований місяць, а також подивитися інформацію про поточний залишок невикористаних днів відпустки можна на сторінці Зарплата і відпустка.
- Сторінка Дошка оголошень служить для перегляду розміщених на порталі оголошень, і створення своїх.
У таблиці нижче вказані функціонал та права доступу користувача до сервісів порталу: