top_ua
Вхід

Підтримка24

Створення Відкритої лінії на порталі

Рейтинг:

Створювати Відкриті лінії може адміністратор Бітрікс24 в Контакт-центрі - потрібно всього лише обрати будь-який канал, в списку ліній натиснути пункт Створити відкриту лінію. Далі вже за допомогою кнопки Налаштувати перейти до її налаштувань:

відкриті лінії (коробкова версія).png

Детальніше про налаштування відкритих ліній можна прочитати в статті Відкриті лінії: загальні налаштування.

Важливо! Для підключення Відкритих ліній в коробковій версії Бітрікс24 необхідно зробити попередні налаштування сервера та модулів порталу.


Особливості підключення каналів для коробкової версії Бітрікс24:

  1. Виконувати налаштування Відкритих ліній може тільки співробітник з відповіднимиправами доступу, за замовчуванням – це адміністратор вашого Бітрікс24.

  2. Кількість Відкритих ліній в коробкової версії Бітрікс24 необмежена.

  3. Всі налаштування прив'язані до ліцензійного ключа, який повинен бути обов'язково активний. При зміні його на інший, налаштування каналів Відкритих ліній скидаються і потрібно буде їх заново налаштувати.
  4. При неактивному ліцензійному ключі:

    • Налаштовувати і створювати Відкриті лінії можна без обмежень.
    • Онлайн-чат працює без обмежень.
    • Канали комунікацій зникають з віджета CRM.
    • Повідомлення на портал з налаштованих каналів продовжують приходити.
    • Налаштувати канали не можна – буде видаватися помилка (крім Онлайн-чату).
    • Не можна відповісти на повідомлення – вони не доставляються.
  5. Для коректної роботи конекторів зовнішніх месенджерів має бути вірно вказане доменне ім'я з протоколом в налаштуваннях модуля Конектори для зовнішніх месенджерів, і ця адреса має бути доступною з інтернету.

  6. Налаштування та підключення каналів для коробки ідентичні загальним налаштуванням та підключенню каналів хмарної версії Бітрікс24.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло