Створювати Відкриті лінії може адміністратор Бітрікс24 в Контакт-центрі - потрібно всього лише обрати будь-який канал, в списку ліній натиснути пункт Створити відкриту лінію. Далі вже за допомогою кнопки Налаштувати перейти до її налаштувань:
Детальніше про налаштування відкритих ліній можна прочитати в статті Відкриті лінії: загальні налаштування.
Особливості підключення каналів для коробкової версії Бітрікс24:
-
Виконувати налаштування Відкритих ліній може тільки співробітник з відповіднимиправами доступу, за замовчуванням – це адміністратор вашого Бітрікс24.
-
Кількість Відкритих ліній в коробкової версії Бітрікс24 необмежена.
- Всі налаштування прив'язані до ліцензійного ключа, який повинен бути обов'язково активний. При зміні його на інший, налаштування каналів Відкритих ліній скидаються і потрібно буде їх заново налаштувати.
-
При неактивному ліцензійному ключі:
- Налаштовувати і створювати Відкриті лінії можна без обмежень.
- Онлайн-чат працює без обмежень.
- Канали комунікацій зникають з віджета CRM.
- Повідомлення на портал з налаштованих каналів продовжують приходити.
- Налаштувати канали не можна – буде видаватися помилка (крім Онлайн-чату).
- Не можна відповісти на повідомлення – вони не доставляються.
-
Для коректної роботи конекторів зовнішніх месенджерів має бути вірно вказане доменне ім'я з протоколом в налаштуваннях модуля Конектори для зовнішніх месенджерів, і ця адреса має бути доступною з інтернету.
-
Налаштування та підключення каналів для коробки ідентичні загальним налаштуванням та підключенню каналів хмарної версії Бітрікс24.