top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Особливості Пошти.Бітрікс24

Рейтинг:

Ми випустили новий функціонал - Пошту.Бітрікс24. У цій статті розглянемо її особливості.

У мене підключена скринька, але недоступне її налаштування

При установці нової Пошти ця скринька (як правило це скринька компанії) була призначена першому активному адміністратору на порталі. Цей адміністратор може його редагувати або перепідключити.

З новими скриньками такої особливості немає, налаштування доступні користувачу, який підключив скриньку.

Недоступна настройка ящика

Як часто перевіряється пошта?

На всіх тарифних планах у Пошта.Бітрікс24:

  • Листи перевіряються раз в 10 хвилин, якщо у власника поштової скриньки відкритий портал.

  • Листи перевіряються раз в 10 хвилин, якщо включена опція Листи відомих клієнтів призначати відповідальним співробітникам і на цей портал заходить будь-який користувач.

  • Листи перевіряються раз на добу, на цей портал заходить будь-який користувач (якщо виключена опція Листи відомих клієнтів призначати відповідальним співробітникам).

  • Листи перевіряються відразу при переході до списку листів скриньки будь-яким користувачем.

  • Якщо в Бітрікс24 взагалі ніхто не заходить, то пошта перевірятися не буде.

Також є кнопка повної синхронізації скриньки.

Кнопка полной синхронизации ящика

Які ліміти на підключення поштових скриньок є в Бітрікс24?

Кількість поштових скриньок, що підключається на одного співробітника залежить від тарифного плану Бітрікс24:

  • Проект: 1
  • Проект+: 2
  • Команда: 5
  • Компанія: 10
  • CRM+: 10

В цю кількість не входять скриньки, до яких можуть надати загальний доступ інші співробітники цьому користувачу.

Кількість поштових скриньок на портал, до яких можуть надати загальний доступ інші співробітники, залежить також від тарифного плану Бітрікс24:

  • Проект: –
  • Проект+: 3
  • Команда: необмежено
  • Компанія: необмежено
  • CRM+: необмежено

Я підключив свою поштову скриньку, але пошта довго не відправляється

Якщо вас з яких-небудь причин не влаштовує швидкість відправки вихідних листів з поштових серверів Бітрікс24, то можна перемкнути їх відправку через сторонні SMTP сервера.

Отправлять через внешний SMTP

Повторні ліди створюються при наявності активних лідів/угод

Для того, щоб лист прив'язувалася до існуючих контактів CRM, а не створювався новий лід, в налаштуваннях скриньки повинна бути включена опція Листи відомих клієнтів призначати відповідальним співробітникам.

Тоді, навіть якщо відповідальний не вказаний в Черзі розподілу лідів та контактів, то листи від контактів, закріплених раніше за співробітником, будуть кріпитися до справ існуючих контактів.

Письма известных клиентов назначать ответственным сотрудникам

Чому мій лист міг не дійти до клієнта? Чому я не бачу вхідного листа від клієнта?

Якщо лист не відправляється клієнту, або ви не бачите вхідного листа від клієнта в підключеній поштовій скриньці, то причиною може бути великий об'єм вкладення. Зараз обмеження для вкладення в лист становить 25 Мб. Тобто листи розміром понад 25 Мб не приймаються і не відправляються в Бітрікс24.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло