top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Запитання та відповіді про роботу Пошти.Бітрікс24

Ми випустили нову пошту. У цій статті ви знайдете відповіді на найбільш поширені питання по роботі нової Пошти.Бітрікс24.

У мене підключена скринька, але недоступне її налаштування

При установці нової Пошти ця скринька (як правило це скринька компанії) була призначена першому активному адміністратору на порталі. Цей адміністратор може його редагувати або перепідключити.

З новими скриньками такої особливості немає, налаштування доступні користувачу, який підключив скриньку.

Як часто перевіряється пошта?

На всіх тарифних планах, де доступно підключення до Пошти.Бітрікс24:

  • Листи перевіряються раз в 10 хвилин, якщо у власника поштової скриньки відкритий портал і ведеться активна робота на порталі (див. нижче).

  • Листи перевіряються раз в 10 хвилин, якщо включена опція Листи відомих клієнтів призначати відповідальним співробітникам і на цей портал заходить будь-який користувач.

  • Листи перевіряються раз на добу, на цей портал заходить будь-який користувач (якщо виключена опція Листи відомих клієнтів призначати відповідальним співробітникам).

  • Листи перевіряються відразу при переході до списку листів скриньки будь-яким користувачем.

  • Якщо в Бітрікс24 взагалі ніхто не заходить, то пошта перевірятися не буде.

Пошта перевіряється за активністю користувача - це відкрита вкладка порталу та активна робота в ній (оновлення сторінки, переходи всередині Бітрікс24 і т.д).

Активністю не зважається: робота в десктоп- і мобільному застосунку, згорнута вкладка браузера з Бітрікс24.

Також є кнопка повної синхронізації скриньки.

Які ліміти на підключення поштових скриньок є в Бітрікс24?

Кількість поштових скриньок, що підключається на одного співробітника залежить від тарифного плану Бітрікс24:

  • Безкоштовний: –
  • Старт+: 1
  • CRM+: 5
  • Завдання+: –
  • Команда: 5
  • Компанія: 10

В цю кількість не входять скриньки, до яких можуть надати загальний доступ інші співробітники цьому користувачу.

Кількість поштових скриньок на портал, до яких можуть надати загальний доступ інші співробітники, залежить також від тарифного плану Бітрікс24:

  • Безкоштовний: –
  • Старт+: необмежено
  • CRM+: необмежено
  • Завдання+: –
  • Команда: необмежено
  • Компанія: необмежено

Я підключив свою поштову скриньку, але пошта довго не відправляється

Якщо вас з яких-небудь причин не влаштовує швидкість відправки вихідних листів з поштових серверів Бітрікс24, то можна перемкнути їх відправку через сторонні SMTP сервера.

Чому я не можу вибрати свою адресу SMTP-сервера для Gmail та деяких інших поштових провайдерів?

Попередньо встановлені поштові провайдери забороняють використовувати сторонні сервери для своїх поштових скриньок, тому можна використовувати тільки сервери даного провайдера.

Для деяких потрібно лише вказати пароль для вихідних листів, для інших - досить тільки активувати опцію Відправляти через зовнішній SMTP.

Повний контроль над вхідними та вихідними серверами є в підключенні провайдера IMAP.

Повторні ліди створюються при наявності активних лідів/угод

Для того, щоб лист прив'язувалася до існуючих контактів CRM, а не створювався новий лід, в налаштуваннях скриньки повинна бути включена опція Листи відомих клієнтів призначати відповідальним співробітникам.

Тоді, навіть якщо відповідальний не вказаний в Черзі розподілу лідів та контактів, то листи від контактів, закріплених раніше за співробітником, будуть кріпитися до справ існуючих контактів.

Чому мій лист міг не дійти до клієнта? Чому я не бачу вхідного листа від клієнта?

Якщо лист не відправляється клієнту, або ви не бачите вхідного листа від клієнта в підключеній поштовій скриньці, то причиною може бути великий об'єм вкладення. Зараз обмеження для вкладення в лист становить 25 Мб. Тобто листи розміром понад 25 Мб не приймаються і не відправляються в Бітрікс24.

Що означає помилка "Лист не відповідає правилам CRM"?

Таке повідомлення може бути отримано:

  1. При додаванні листа в CRM вручну - якщо додаються листи співробітників вашого Бітрікс24.

  2. При автоматичному додаванні листа в CRM:

    • лист занадто старий (опції підключення скриньки Забрати зі скриньки листи і Зв'язати з CRM > Обробити листи за);
    • лист знаходиться у спамі або кошику;
    • лист-сповіщення з порталу;
    • лист співробітника вашого Бітрікс24;
    • лист знаходиться у винятках.

Чому листи відправляються не миттєво з Бітрікс24, а з деякою затримкою?

З огляду на завантаження каналів при відправленні листів з CRM, CRM-Маркетингу, Пошти допускаються затримки 30-40 хвилин.

Як мені додати свої записи DKIM і SPF для пошти?

Бітрікс24 не надає послугу з підтримки власних записів DKIM і SPF для вихідних листів.

Ви можете зареєструвати самостійно поштовий домен, налаштувати свій поштовий сервер зі своїми записами DKIM, SPF і перевіркою DMARC-політик, та підключити в Бітрікс24 відправку листів через ваш SMTP-сервер.

Чи є підтримка протоколу POP3?

Підключення вхідної пошти по протоколу POP3 не підтримується. Ви можете підключити вашу поштову скриньку до Бітрікс24 тільки по протоколу IMAP.

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло