top_ua
Вхід

Підтримка24

Запитання та відповіді про роботу Пошти.Бітрікс24

Рейтинг:

Ми випустили нову пошту. У цій статті ви знайдете відповіді на найбільш поширені питання по роботі нової Пошти.Бітрікс24.

У мене підключена скринька, але недоступне її налаштування

При установці нової Пошти ця скринька (як правило це скринька компанії) була призначена першому активному адміністратору на порталі. Цей адміністратор може його редагувати або перепідключити.

З новими скриньками такої особливості немає, налаштування доступні користувачу, який підключив скриньку.

Як часто перевіряється пошта?

На всіх тарифних планах у Пошта.Бітрікс24:

  • Листи перевіряються раз в 10 хвилин, якщо у власника поштової скриньки відкритий портал.

  • Листи перевіряються раз в 10 хвилин, якщо включена опція Листи відомих клієнтів призначати відповідальним співробітникам і на цей портал заходить будь-який користувач.

  • Листи перевіряються раз на добу, на цей портал заходить будь-який користувач (якщо виключена опція Листи відомих клієнтів призначати відповідальним співробітникам).

  • Листи перевіряються відразу при переході до списку листів скриньки будь-яким користувачем.

  • Якщо в Бітрікс24 взагалі ніхто не заходить, то пошта перевірятися не буде.

Також є кнопка повної синхронізації скриньки.

Які ліміти на підключення поштових скриньок є в Бітрікс24?

Кількість поштових скриньок, що підключається на одного співробітника залежить від тарифного плану Бітрікс24:

  • Проєкт: –
  • CRM+: 5
  • Завдання+: –
  • Команда: 5
  • Компанія: 10

В цю кількість не входять скриньки, до яких можуть надати загальний доступ інші співробітники цьому користувачу.

Кількість поштових скриньок на портал, до яких можуть надати загальний доступ інші співробітники, залежить також від тарифного плану Бітрікс24:

  • Проєкт: –
  • CRM+: необмежено
  • Завдання+: –
  • Команда: необмежено
  • Компанія: необмежено

Я підключив свою поштову скриньку, але пошта довго не відправляється

Якщо вас з яких-небудь причин не влаштовує швидкість відправки вихідних листів з поштових серверів Бітрікс24, то можна перемкнути їх відправку через сторонні SMTP сервера.

Чому я не можу вибрати свою адресу SMTP-сервера для Gmail та деяких інших поштових провайдерів?

Попередньо встановлені поштові провайдери забороняють використовувати сторонні сервери для своїх поштових скриньок, тому можна використовувати тільки сервери даного провайдера.

Для деяких потрібно лише вказати пароль для вихідних листів, для інших - досить тільки активувати опцію Відправляти через зовнішній SMTP.

Повний контроль над вхідними та вихідними серверами є в підключенні провайдера IMAP.

Повторні ліди створюються при наявності активних лідів/угод

Для того, щоб лист прив'язувалася до існуючих контактів CRM, а не створювався новий лід, в налаштуваннях скриньки повинна бути включена опція Листи відомих клієнтів призначати відповідальним співробітникам.

Тоді, навіть якщо відповідальний не вказаний в Черзі розподілу лідів та контактів, то листи від контактів, закріплених раніше за співробітником, будуть кріпитися до справ існуючих контактів.

Чому мій лист міг не дійти до клієнта? Чому я не бачу вхідного листа від клієнта?

Якщо лист не відправляється клієнту, або ви не бачите вхідного листа від клієнта в підключеній поштовій скриньці, то причиною може бути великий об'єм вкладення. Зараз обмеження для вкладення в лист становить 25 Мб. Тобто листи розміром понад 25 Мб не приймаються і не відправляються в Бітрікс24.

Що означає помилка "Лист не відповідає правилам CRM"?

Таке повідомлення може бути отримано:

  1. При додаванні листа в CRM вручну - якщо додаються листи співробітників вашого Бітрікс24.

  2. При автоматичному додаванні листа в CRM:

    • лист занадто старий (опції підключення скриньки Забрати зі скриньки листи і Зв'язати з CRM > Обробити листи за);
    • лист знаходиться у спамі або кошику;
    • лист-сповіщення з порталу;
    • лист співробітника вашого Бітрікс24;
    • лист знаходиться у винятках.

Чому листи відправляються не миттєво з Бітрікс24, а з деякою затримкою?

З огляду на завантаження каналів при відправленні листів з CRM, CRM-Маркетингу, Пошти допускаються затримки 30-40 хвилин.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло