top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Оформлення замовлення на сайті

Рейтинг:

Розглянемо, як здійснюється замовлення у вже створеному магазині.

Здійснення покупки

Виберіть потрібний товар у каталозі, вкажіть кількість і натисніть кнопку В кошик.

Якщо товару немає у наявності або не зазначена його вартість, то кнопки для переміщення в кошик не буде.

Після цього всі вибрані товари потраплять в кошик і можна буде Оформити замовлення.

Спочатку клієнтові потрібно буде перевірити ціну і застосувати купон для знижки.

Далі вказується адреса і служба доставки товару.

Як додати варіанти доставки описано в статті Служби доставки.

Обов'язково потрібно вибрати метод оплати покупки.

Як створювати платіжні системи описано в статті Методи оплати.

Покупець також залишає свої дані, які будуть відображені в картці замовлення.

Відстеження статусу замовлення

Подивитися, в якому стані знаходиться замовлення, можна в персональному розділі на сторінці Поточні замовлення.



Також варто почитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери