top_ua
Вхід

Підтримка24

Оформлення замовлення на сайті

Рейтинг:

Розглянемо, як здійснюється замовлення у вже створеному магазині.

Здійснення покупки

Виберіть потрібний товар у каталозі, вкажіть кількість і натисніть кнопку У кошик.

Якщо товару немає у наявності або не зазначена його вартість, то кнопки для переміщення в кошик не буде.

Після цього всі вибрані товари потраплять у кошик і можна буде Оформити замовлення.

Спочатку клієнтові потрібно буде перевірити ціну і застосувати купон для знижки.

Далі вказується тип платника та служба доставки товару.

Як додати варіанти доставки описано в статті Служби доставки.

Обов'язково потрібно вибрати метод оплати покупки.

Як створювати платіжні системи описано в статті Методи оплати.

Покупець також залишає свої дані, які будуть відображені в картці замовлення.

Відстеження статусу замовлення

Подивитися, в якому стані знаходиться замовлення, можна в персональному розділі на сторінці Поточні замовлення.


Обробка замовлення в CRM

Інтернет-магазин автоматично пов'язаний з CRM-системою вашого Бітрікс24 - не потрібно нічого додатково налаштовувати :)

Як тільки ваш клієнт щось придбає, інформація з'явиться у вкладці Замовлення.

Кожне замовлення буде пов'язаний з командою або контактом. Вся інформація про замовлення буде в його картці, в якій і ведеться його обробка.

Також варто почитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло