top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Як створити замовлення всередині CRM?

Рейтинг:

Замовлення - мета та основа роботи будь-якого інтернет-магазину. У цій статті ми навчимося працювати із замовленнями всередині CRM - створювати їх, обробляти та завершувати.

Перейдемо в розділ Магазин - Замовлення.

Тут розташовані всі поточні замовлення та коротка інформація по кожному з них.

Сформуємо нове замовлення кнопкою Додати замовлення.

Параметри замовлення

Перш за все зазначимо назву замовлення та категорію покупця - фізична або юридична особа.

Залежно від вибору CRM автоматично створить новий контакт або компанію.

Товари

Тепер перейдемо на вкладку Товари та додамо безпосередньо вміст замовлення.

Як створити та налаштувати каталог товарів читайте у статті Створення та налаштування списку товарів?

Можемо створити новий товар або вибрати його з каталогу. Додамо у замовлення одну позицію.

Після вибору товарів побачимо детальну зведення - вартість, розмір податків, вагу товарів та підсумкову суму замовлення.

Після додавання товарів сума замовлення зміниться автоматично

Властивості замовлення

Повернемося на вкладку Загальне та заповнимо інформацію про клієнта у блоці Властивості замовлення.

Можна легко змінити набір властивостей або створити нову властивість за допомогою відповідних команд.

За замовчуванням, для фізичної особи Бітрікс24 створить новий контакт, а для юридичної - компанію та контакт.

Оплата

Тепер виберемо метод оплати замовлення. За умовчанням доступні два простих методи оплати - рахунок та внутрішній рахунок.

Як додати додаткові методи оплати читайте у статті Методи оплати

Якщо клієнт оплатив замовлення - вибираємо пункт Оплачено.

Відвантаження

Нарешті зазначимо спосіб доставки замовлення. За умовчанням доступні два простих методи - самовивіз та доставка кур'єром.

Як додати служби доставки читайте у статті Служби доставки

Вартість доставки заповниться в залежності від обраного методу.

Готово! Натисніть Зберегти - і у вашому магазині з'явиться нове замовлення.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери