top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Обов'язкові поля для стадій

Рейтинг:

Інформація про лід або угоду надходить до нас поступово, і на початковому етапі важко внести в CRM всі дані.

Зробіть поле обов'язковим для окремих стадій - і заповнюйте лише актуальну на даний момент інформацію!

Зробити поле обов'язковим для конкретних стадій можна тільки на тарифах Команда, Компанія та CRM+.

Як це працює?

Наприклад, створимо поле угоди Причина відмови і зробимо його обов'язковим тільки для програних угод.

Зайдемо в картку угоди і створимо нове поле з типом Рядок.

Заповнимо назву і поставимо галочку Обов'язкове.

За замовчуванням, поле буде обов'язковим для всіх стадій

Виберемо зі списку тільки стадію Неуспішна угода.

Готово! Створимо нову угоду прямо в канбані.

Тепер спробуємо програти угоду, Бітрікс24 попросить заповнити поле Причина відмови.

Як це працювало раніше? Обов'язкове поле ставало таким для всіх стадій, від початкової і до фінальної.

Після виходу оновлення Бітрікс24: Сідней обов'язкові поля за замовчуванням необхідно буде заповнювати тільки для проміжних стадій і стадії успішного завершення.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери