top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Як працювати з поштою?

Рейтинг:

Вся робота з поштою в Бітрікс24 ведеться в розділі Пошта лівого меню.

Якщо налаштований хоча б одна поштова скринька - ми перейдемо до списку листів. В іншому випадку система запропонує підключити нову скриньку.

Читайте про підключення пошти в статті Як підключити поштову скриньку?

Фільтр та синхронізація

У верхній частині сторінки розташований фільтр - тут можна відфільтрувати список листів по папці, даті і навіть статусу Прочитано.

Якщо ви створили додаткові папки в поштовій скриньці - ви зможете використовувати їх і в Бітрікс24.

Праворуч від фільтра розташований список налаштованих скриньок - тут же можна підключити новий.

Кнопка синхронізації примусово оновить список листів.

На всіх тарифних планах у Пошта.Бітрікс24:

  • Листи перевіряються раз в 10 хвилин, якщо у власника поштової скриньки відкритий портал.

  • Листи перевіряються раз в 10 хвилин, якщо включена опція Листи відомих клієнтів призначати відповідальним співробітникам і на цей портал заходить будь-який користувач.

  • Листи перевіряються раз на добу, на цей портал заходить будь-який користувач (якщо виключена опція Листи відомих клієнтів призначати відповідальним співробітникам).

  • Листи перевіряються відразу при переході до списку листів скриньки будь-яким користувачем.

  • Якщо в Бітрікс24 взагалі ніхто не заходить, то пошта перевірятися не буде.

.

Налаштування скриньки і підпису, та чорний список

Натисніть на шестірню для налаштування скриньки, підпису і управління чорним списком.

Налаштування поштової скриньки

Налаштування скриньки докладно описані в статті Як підключити поштову скриньку?

Розглянемо можливості, які з'являються тільки після підключення скриньки.

Перш за все можна вибрати папки, які необхідно синхронізувати.

Відзначте галочками потрібні розділи і вкажіть місце для відправлених та видалених листів.

При необхідності можна відключити скриньку.

Налаштувати підпис

Можна вказати автоматичний підпис при відправці листів з кожної скриньки:

Настроить подпись

За допомогою однойменної кнопки додати підпис:

Добавить подпись

Чорний список

В цьому вікні можна додати адреси, листи від яких автоматично потраплять в спам.

Вказати можна як конкретну поштову скриньку, так і цілий домен.

Як відправити лист?

Кнопка Написати відкриє вікно створення нового повідомлення.

Виберіть відправника, одержувача і тему, а потім створіть вміст листа за допомогою простого редактора.

Як працювати з листами?

У верхній частині сторінки розташовані лічильники - вони наочно показують скільки листів ви не прочитали і не обробили.

Статус Не оброблено означає, що лист не прив'язаний до завдання або CRM.

Трохи нижче знаходиться список листів.

У таблиці відображається основна інформація - автора листа, тема і дата отримання.

Натисніть на лист, щоб переглянути повідомлення.

Простим кліком створіть завдання або збережіть лист в CRM.

Також в цьому вікні можна швидко відповісти, переслати або видалити повідомлення.

Працювати з листами можна за допомогою верхнього або контекстного меню.

Які ж операції доступні?

  • Відкрити повідомлення
  • Відмітити як прочитане
  • Видалити
  • Відмітити як спам
  • Перемістити в папку
  • Створити завдання
  • Детальніше про роботу з завданнями читайте в статті Як створити завдання?
  • Зберегти в CRM
  • Детальніше про роботу з елементами CRM читайте у статті Картка CRM
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло