top_ua
Вхід

Підтримка24

Як працювати з поштою?

Вся робота з поштою в Бітрікс24 ведеться в розділі Пошта лівого меню.

Якщо налаштований хоча б одна поштова скринька - ми перейдемо до списку листів. В іншому випадку система запропонує підключити нову скриньку.

Читайте про підключення пошти в статті Як підключити поштову скриньку?

Фільтр та синхронізація

У верхній частині сторінки розташований фільтр - тут можна відфільтрувати список листів по папці, даті і навіть статусу Прочитано.

Якщо ви створили додаткові папки в поштовій скриньці - ви зможете використовувати їх і в Бітрікс24.

Праворуч від фільтра розташований список налаштованих скриньок - тут же можна підключити новий.

Кнопка синхронізації примусово оновить список листів.

На всіх тарифних планах, де доступно підключення до Пошта.Бітрікс24:

  • Листи перевіряються раз в 10 хвилин, якщо у власника поштової скриньки відкритий портал і ведеться активна робота на порталі (див. нижче).

  • Листи перевіряються раз в 10 хвилин, якщо включена опція Листи відомих клієнтів призначати відповідальним співробітникам і на цей портал заходить будь-який користувач.

  • Листи перевіряються раз на добу, на цей портал заходить будь-який користувач (якщо виключена опція Листи відомих клієнтів призначати відповідальним співробітникам).

  • Листи перевіряються відразу при переході до списку листів скриньки будь-яким користувачем.

  • Якщо в Бітрікс24 взагалі ніхто не заходить, то пошта перевірятися не буде.

Пошта перевіряється за активністю користувача - це відкрита вкладка порталу та активна робота в ній (оновлення сторінки, переходи всередині Бітрікс24 і т.д).

Активністю не зважається: робота в десктоп- і мобільному застосунку, згорнута вкладка браузера з Бітрікс24.

Як відправити лист?

Кнопка Написати відкриє вікно створення нового повідомлення.

Виберіть відправника, одержувача і тему, а потім створіть вміст листа за допомогою простого редактора.

Як працювати з листами?

У верхній частині сторінки розташовані лічильники - вони наочно показують скільки листів ви не прочитали і не обробили.

Статус Не оброблено означає, що лист не прив'язаний до завдання або CRM.

Трохи нижче знаходиться список листів.

У таблиці відображається основна інформація - автора листа, тема і дата отримання.

Натисніть на лист, щоб переглянути повідомлення.

Простим кліком створіть завдання або збережіть лист в CRM.

Також в цьому вікні можна швидко відповісти, переслати або видалити повідомлення.

Працювати з листами можна за допомогою верхнього або контекстного меню.

Які ж операції доступні?

  • Відкрити повідомлення
  • Відмітити як прочитане
  • Видалити
  • Відмітити як спам
  • Перемістити в папку
  • Створити завдання. Детальніше читайте в статті Як створити завдання?
  • Зберегти в CRM. Детальніше читайте у статті Картка CRM.
З огляду на завантаження каналів допускаються затримки 30-40 хвилин при відправці листів з CRM, CRM-Маркетингу, Пошти.

Також варто почитати:

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло