Уся робота з поштою в Бітрікс24 ведеться в розділі Пошта лівого меню.
Якщо налаштована хоча б одна поштова скринька - ми перейдемо до списку листів. В іншому випадку система запропонує підключити нову скриньку.
Фільтр та синхронізація
У верхній частині сторінки розташований фільтр - тут можна відфільтрувати список листів по папці, даті і навіть статусу Прочитано.
Праворуч від фільтра розташований список налаштованих скриньок - тут же можна підключити нову.
Кнопка синхронізації примусово оновить список листів.
На всіх тарифних планах, де доступно підключення до Пошта.Бітрікс24:
-
Листи перевіряються раз в 10 хвилин, якщо у власника поштової скриньки відкритий портал і ведеться активна робота на порталі (див. нижче).
-
Листи перевіряються раз в 10 хвилин, якщо включена опція Листи відомих клієнтів призначати відповідальним співробітникам і на цей портал заходить будь-який користувач.
-
Листи перевіряються раз на добу, на цей портал заходить будь-який користувач (якщо виключена опція Листи відомих клієнтів призначати відповідальним співробітникам).
-
Листи перевіряються відразу при переході до списку листів скриньки будь-яким користувачем.
-
Якщо в Бітрікс24 взагалі ніхто не заходить, то пошта перевірятися не буде.
Пошта перевіряється за активністю користувача - це відкрита вкладка порталу та активна робота в ній (оновлення сторінки, переходи всередині Бітрікс24 і т.д).
Активністю не вважається: робота в десктоп- і мобільному застосунку, згорнута вкладка браузера з Бітрікс24.
Як відправити лист?
Кнопка Написати відкриє вікно створення нового повідомлення.
Виберіть відправника, одержувача і тему, а потім створіть вміст листа за допомогою простого редактора.
Як працювати з листами?
У верхній частині сторінки розташовані лічильники - вони наочно показують скільки листів ви не прочитали і не обробили.
Трохи нижче знаходиться список листів.
У таблиці відображається основна інформація - автора листа, тема і дата отримання.
Натисніть на лист, щоб переглянути повідомлення.
Простим кліком створіть завдання або збережіть лист в CRM.
Також в цьому вікні можна швидко відповісти, переслати або видалити повідомлення.
Працювати з листами можна за допомогою верхнього або контекстного меню.
Які ж операції доступні?
- Відкрити повідомлення
- Відмітити як прочитане
- Видалити
- Відмітити як спам
- Перемістити в папку
- Створити завдання. Детальніше читайте в статті Як створити завдання?
- Зберегти в CRM. Детальніше читайте у статті Картка CRM.
Також варто почитати: