top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Як підключити поштову скриньку?

Рейтинг:

Електронна пошта - як і раніше важливий спосіб спілкування з клієнтами. Пошта в Бітрікс24 тісно пов'язана з іншими блоками - CRM, Завданнями та календарем.

Працюйте з листами, одним кліком створюйте ліди та ставте завдання - і все це прямо в Бітрікс24!

Як це працює?

Насамперед потрібно підключити поштову скриньку, перейдемо в розділ Пошта в лівому меню.

Бітрікс24 дозволяє додати скриньки всіх відомих сервісів.

Якщо вашого провайдера немає в списку - налаштуйте підключення по протоколу IMAP. Налаштування для вихідної пошти (smtp-сервер, порт, логін) можна взяти в статті Відправлення листів через SMTP-сервер.

Для прикладу, підключимо та налаштуємо поштову скриньку Gmail.

Натиснемо кнопку Авторизація та увійдемо в акаунт Google.

Якщо акаунтів кілька - система запропонує вибрати потрібний.

Дозволимо Бітрікс24 доступ до необхідних функцій.

На цьому підключення поштового сервісу завершене.

Кількість поштових скриньок, що підключаються на одного співробітника залежить від тарифного плану Бітрікс24:
  • Проект: 1
  • Проект+: 2
  • Команда: 5
  • Компанія: 10
  • CRM+: 10

В цю кількість не входять скриньки, до яких можуть надати загальний доступ інші співробітники цьому користувачу.


Налаштування пошти

Скринька підключена, тепер перейдемо до налаштувань.

Виберемо термін, за який потрібно зібрати листи - тиждень, місяць або весь час.

Збір пошти за місяць та за весь час доступний тільки на комерційних тарифах.

При необхідності можна задати назву скриньки та ім'я відправника в блоці Вказати додаткові параметри.

Бітрікс24 підтримує відправку вихідних листів через зовнішній SMTP-сервер. У цьому випадку вкажіть дані для підключення.

Детальніше про налаштування вихідних листів читайте в статті Відправлення листів через SMTP-сервер

Зв'язок з CRM

Ми хочемо, щоб всі листи автоматично потрапляли в CRM, тому відзначимо галочку Зв'язати з CRM.

За замовчуванням, вхідні листи стануть лідами, вихідні - контактами.

Виберемо елементи CRM та термін, за який потрібно обробити пошту.

При бажанні можна вказати список адрес, для яких Бітрікс24 кожен раз буде створювати новий лід.

Черга розподілу - тут вкажемо співробітників, які працюватимуть з клієнтами в CRM. Всі нові запити порівну розділяться між відповідальними.

Щоб налаштування Зв'язок з CRM були доступні при підключенні поштової скриньки, у власника скриньки повинен бути доступ до CRM.

Доступ до поштової скриньки

Останній блок визначає доступ до поштової скриньки.

Виберемо співробітників, які зможуть обробляти листи у цій скриньці. У нашому випадку - всі менеджери відділу продажів.

Це зручно - наприклад, зайнятий керівник зможе легко доручити розбір пошти своєму помічнику.

Кількість поштових скриньок з доступом для інших співробітників на портал залежить також від тарифного плану Бітрікс24:
  • Проект: –
  • Проект+: 3
  • Команда: необмежено
  • Компанія: необмежено
  • CRM+: необмежено


Готово! Поштова скринька налаштована, залишилося натиснути кнопку Підключити.

Детальніше про роботу з поштою читайте у статті Як працювати з поштою в Бітрікс24?
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло