top_ua
Вхід

Підтримка24

Як підключити поштову скриньку?

Рейтинг:

Електронна пошта - як і раніше важливий спосіб спілкування з клієнтами. Пошта в Бітрікс24 тісно пов'язана з іншими блоками - CRM, Завданнями та календарем.

Працюйте з листами, одним кліком створюйте ліди та ставте завдання - і все це прямо в Бітрікс24!

Як це працює?

Насамперед потрібно підключити поштову скриньку. Натиснемо на розділ Пошта в лівому меню.

Так як Пошта відкривається у спливаючому вікні, то перейти до цього розділу можна з будь якої сторінки вашого порталу.

Бітрікс24 дозволяє додати скриньки всіх відомих сервісів.

Якщо вашого провайдера немає в списку - налаштуйте підключення по протоколу IMAP.

Вам знадобляться налаштування для вхідної пошти (imap-сервер, порт, логін):

Там же є налаштування для вихідної пошти (smtp-сервер, порт, логін), якщо вибрати опцію Відправляти через зовнішній SMTP. Детальніше можна почитати у статті Відправлення листів через SMTP-сервер.

Для прикладу, підключимо та налаштуємо поштову скриньку Gmail.

Заповнимо необхідні поля та натиснемо Підключити.

Дозволимо Бітрікс24 доступ до необхідних функцій.

На цьому підключення поштового сервісу завершене.

Кількість поштових скриньок, що підключаються на одного співробітника залежить від тарифного плану Бітрікс24:
  • Проєкт: –
  • CRM+: 5
  • Завдання+: –
  • Команда: 5
  • Компанія: 10

В цю кількість не входять скриньки, до яких можуть надати загальний доступ інші співробітники цьому користувачу.


Налаштування пошти

Скринька підключена, тепер перейдемо до налаштувань.

Виберемо термін, за який потрібно зібрати листи - тиждень, місяць або весь час.

Збір пошти за місяць та за весь час доступний тільки на комерційних тарифах.

При необхідності можна задати назву скриньки та ім'я відправника в блоці Вказати додаткові параметри.

Бітрікс24 підтримує відправку вихідних листів через зовнішній SMTP-сервер. У цьому випадку вкажіть дані для підключення.

Детальніше про налаштування вихідних листів читайте в статті Відправлення листів через SMTP-сервер

Зв'язок з CRM

Ми хочемо, щоб всі листи автоматично потрапляли в CRM, тому відзначимо галочку Зв'язати з CRM.

За замовчуванням, вхідні листи стануть лідами, вихідні - контактами.

Виберемо елементи CRM та термін, за який потрібно обробити пошту.

При бажанні можна вказати список адрес, для яких Бітрікс24 кожен раз буде створювати новий лід.

Черга розподілу - тут вкажемо співробітників, які працюватимуть з клієнтами в CRM. Всі нові запити порівну розділяться між відповідальними.

Щоб налаштування Зв'язок з CRM були доступні при підключенні поштової скриньки, у власника скриньки повинен бути доступ до CRM.

Доступ до поштової скриньки

Останній блок визначає доступ до поштової скриньки.

Виберемо співробітників, які зможуть обробляти листи у цій скриньці. У нашому випадку - всі менеджери відділу продажів.

Це зручно - наприклад, зайнятий керівник зможе легко доручити розбір пошти своєму помічнику.

Кількість поштових скриньок з доступом для інших співробітників на портал залежить також від тарифного плану Бітрікс24:

  • Проєкт: –
  • CRM+: необмежено
  • Завдання+: –
  • Команда: необмежено
  • Компанія: необмежено


Готово! Поштова скринька налаштована, залишилося натиснути кнопку Підключити.

Також варто почитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло