Електронна пошта - як і раніше важливий спосіб спілкування з клієнтами. Пошта в Бітрікс24 тісно пов'язана з іншими блоками - CRM, Завданнями та календарем.
Працюйте з листами, одним кліком створюйте ліди та ставте завдання - і все це прямо в Бітрікс24!
Як це працює?
Насамперед потрібно підключити поштову скриньку. Натиснемо на розділ Пошта в лівому меню.
Бітрікс24 дозволяє додати скриньки всіх відомих сервісів.
Для підключення поштової скриньки про протоколу IMAP вам знадобляться налаштування для вхідної пошти (imap-сервер, порт, логін):
-
Включити опцію "Включити IMAP" в Налаштування – Всі налаштування – Пересилання та POP/IMAP – Доступ по протоколу IMAP. Детальніше читайте в окремій статті.
- Yahoo.com
- Outlook.com
- iCloud.com
- Beget.com
- Ukr.net (поштовий сервіс тимчасово не підтримується)
Там же є налаштування для вихідної пошти (smtp-сервер, порт, логін), якщо вибрати опцію Відправляти через зовнішній SMTP. Детальніше можна почитати у статті Відправлення листів через SMTP-сервер.
Для прикладу, підключимо та налаштуємо поштову скриньку Gmail.
Заповнимо необхідні поля та натиснемо Підключити.
Дозволимо Бітрікс24 доступ до необхідних функцій.
На цьому підключення поштового сервісу завершене.
- Безкоштовний: –
- Старт+: 1
- CRM+: 5
- Завдання+: –
- Команда: 5
- Компанія: 10
В цю кількість не входять скриньки, до яких можуть надати загальний доступ інші співробітники цьому користувачу.
Налаштування пошти
Скринька підключена, тепер перейдемо до налаштувань.
Оберемо термін, за який потрібно зібрати листи: 7-30-60-90 днів.
При необхідності можна задати назву скриньки та ім'я відправника в блоці Вказати додаткові параметри.
Бітрікс24 підтримує відправку вихідних листів через зовнішній SMTP-сервер. У цьому випадку вкажіть необхідні дані SMTP: адресу сервера, порт, логін, пароль, шифрування. Ці установки можуть відрізнятися у різних провайдерів: наприклад, для провайдера IMAP необхідно вказати всі дані, а для iCLoud - взагалі не потрібно вказувати ніякі доступи для SMTP.
Зв'язок з CRM
Ми хочемо, щоб всі листи автоматично потрапляли в CRM, тому відзначимо галочку Зв'язати з CRM.
За замовчуванням, вхідні листи стануть лідами, вихідні - контактами.
Виберемо елементи CRM та термін, за який потрібно обробити пошту.
При бажанні можна вказати список адрес, для яких Бітрікс24 кожен раз буде створювати новий лід.
Черга розподілу - тут вкажемо співробітників, які працюватимуть з клієнтами в CRM. Всі нові запити порівну розділяться між відповідальними.
Доступ до поштової скриньки
Останній блок визначає доступ до поштової скриньки.
Виберемо співробітників, які зможуть обробляти листи у цій скриньці. У нашому випадку - всі менеджери відділу продажів.
Це зручно - наприклад, зайнятий керівник зможе легко доручити розбір пошти своєму помічнику.
- Безкоштовний: –
- Старт+: необмежено
- CRM+: необмежено
- Завдання+: –
- Команда: необмежено
- Компанія: необмежено
Готово! Поштова скринька налаштована, залишилося натиснути кнопку Підключити.
Також варто почитати: