top_ua
Вхід

Підтримка24

Оплата телефонії

Рейтинг:

Телефонія Бітрікс24 - прекрасний інструмент для спілкування з клієнтами та отримання лідів.

В процесі оплати телефонії часто виникають питання - в цій статті ми постаралися відповісти на більшість з них:)



Як працює телефонія в Бітрікс24?

Як можна використовувати телефонію?

Телефонія в Бітрікс24 пропонує 2 варіанти підключення - оренда номера і підключення АТС.

Оренда номера

Перший варіант - орендувати номер, в цьому випадку ви зможете і дзвонити і приймати дзвінки в вашому Бітрікс24.

Для оренди номера у нашого партнера Київстар необхідно заповнити заявку у розділі Телефонія - Підключення - Оренда номерів і вона буде розглянута протягом 3 робочих годин:)

заявка на оренду номера.png

При оренді номера вам доступна маршрутизація дзвінків між співробітниками, запис розмов і повна інтеграція з CRM.

Детальніше про послугу читайте у статті Як орендувати номер?

Підключення офісної або хмарної АТС

Другий спосіб - підключення офісної або хмарної АТС за допомогою за допомогою застосунку з Маркетплейс24 або SIP-коннектора. SIP-конектор - спеціальний програмний модуль, який направляє вихідні дзвінки на вашу АТС.

Офісна АТС - це реальний пристрій, який організовує телефонну мережу всередині організації. Для підключення офісної АТС необхідно налаштувати обладнання і мережевий екран (firewall).

Детальний опис підключення офісної АТС.

Хмарна АТС - це вже не пристрій, а сервіс. Ви просто орендуєте віртуальну станцію у оператора зв'язку. Для підключення хмарної АТС необхідно вказати налаштування доступу вашого оператора.

Детальний опис підключення хмарної АТС.

Детальніше про кожен спосіб підключення телефонії читайте у статті Що вміє Телефонія Бітрікс24?



Чи можу я використовувати телефонію безкоштовно?

Вхідні дзвінки безкоштовні, але для здійснення вихідних дзвінків попередньо необхідно оплатити оренду номера або SIP-коннектора. Усі розрахунки здійснюються з вашими операторами зв'язку за їх тарифами.



Як оплачуються вихідні дзвінки?

Якщо ви орендували номер - вихідні дзвінки оплачуються за тарифами оператора Київстар.

Якщо ж використовуєте SIP-АТС, то платите за вихідний трафік за розцінками оператора вашої АТС через їх системи оплати.

Переадресація виклику робить дзвінок вихідним - його необхідно буде оплатити.



Чи можна дзвонити всередині компанії? За якою ціною?

Всі дзвінки і відеодзвінки між співробітниками в чаті - безкоштовні. Навіть якщо ваш колега приймає дзвінок в мобільному застосунку Бітрікс24:)

Якщо ви телефонуєте з Бітрікс24 на міський або мобільний номер - це буде платний вихідний дзвінок.



Як орендувати номер або SIP-коннектор?

Оренда номерів

Зайдіть на сторінку Телефонія - Підключення та виберіть пункт Оренда номерів.

Після чого необхідно форму заявки на підключення та натиснути кнопку Відправити заявку.

Протягом 3-х робочих годин з моменту відправлення заявки з вами зв'яжеться представник оператора зв'язку.

Більш детальну інформацію по оренді номерів можна знайти у даній статті

Оренда SIP-конектора

Перейдіть на сторінку Телефонія - Підключення та виберіть пункт Офісна SIP АТС або Хмарна SIP АТС.

Потім натисніть кнопку Оплатити підключення модуля для вихідного зв'язку.

Визначте період оренди - 1, 3, 6 або 12 місяців.

На сторінці оформлення замовлення виберіть спосіб оплати та заповніть дані (в залежності від типу оплати):

Ознайомтеся з угодою користувача та натисніть кнопку Оформити замовлення. Ви отримаєте рахунок або перейдете на сторінку оплати (в залежності від обраного способу оплати).

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло