top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Помилки в десктопному застосунку

Рейтинг:

При роботі з десктопним застосунком Бітрікс24 можуть виникнути помилки. Давайте розглянемо через що вони з'являються та як їх вирішити.

Невірний логін або пароль

Класична помилка - мабуть помилилися, вводячи свій логін або пароль. Якщо ви впевнені, що вводите вірно, то спробуйте авторизуватися з тими ж даними в браузері. Якщо помилка повториться, то потрібно відновити свої дані.

  1. Як відновити пароль?
  2. Як дізнатися свій логін?
Дуже часто проблема виникає через неправильну мову при введенні пароля або випадково натиснутої клавіші CAPS LOCK. Наполегливо рекомендую це перевірити.

Не вдалося встановити з'єднання з сервером

Дана проблема може виникнути з цілого ряду причин. Найчастіше це можуть бути проблеми з інтернет-з'єднанням. Щоб перевірити зв'язок - спробуйте зайти на ваш Бітрікс24 в браузері.

Обов'язково перевірте, чи правильно вказане доменне ім'я вашого Бітрікс24. Помилка також виникне, якщо помилилися в ньому.

Неправильний одноразовий код

Одноразовий код, який ви вводите для двоетапної авторизації не підходить.

Часто таке виникає, якщо працюєте з декількома Бітрікс24 через один застосунок і вводите код для іншого порталу.

Перевірте, чи правильно встановлено час і часовий пояс на телефоні і комп'ютері. Якщо настройки збилися - встановіть вірні.

Якщо і це не допомогло, то зверніться до адміністратора. Він виконає тимчасове відключення двоетапної авторизації і ви зможете встановити її заново.

Домен вашого Бітрікс24 змінений

Така помилка виникає, якщо у вашого Бітрікс24 змінився домен.

Якщо застосунок самостійно не підставляє новий домен, то потрібно ввести його вручну в формі авторизації.

Доступ до серверу неможливий

Дана помилка може виникати, якщо ваш Бітрікс24 був деактивований, знищений або просто переміщений, але редирект на нову адресу не був налаштований. Також бувають складності, якщо на вашому сервері відсутній URL авторизації або не включений модуль Веб-месенджер.

Також для деяких серверів така проблема виникає, якщо потрібен інший протокол доступу - https замість http.

Перевірте, чи правильно вводите адресу вашого Бітрікс24, і в разі повторення помилки зверніться до адміністратора.

Сервер не готовий до роботи

Дана помилка виникає, якщо на вашому сервері не встановлено ПО Бітрікс24 або не включений модуль Веб-месенджер.

Перевірте, чи правильно введена адресу порталу, і в разі повторення зверніться до адміністратора.

SSL-сертифікат сервера не пройшов перевірку

Дана помилка виникає, якщо SSL-сертифікат, наданий сервером при спробі безпечного підключення до нього, не проходить перевірку. Чому це може статися:

  • Сертифікат підписаний видавцем, не включеним до списку довірених (наприклад, самоподпісанний).
  • Доменне ім'я в сертифікаті не збігається з адресою порталу (помилка в адресі, фішинг, помилка налаштування сервера).
  • Термін дії сертифіката ще на настав або вже закінчився.
  • На сервері несумісна версія протоколу SSL/TLS.

Перевірте, чи правильно введене доменне ім'я, і зверніться до адміністратора.

Якщо адміністратор підтвердить, що так і повинно бути, то ігноруйте це повідомлення та погоджуйтесь на підключення до сервера. Але робіть це тільки під свою відповідальність.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери