top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Відповіді на питання про SIP ATC

Рейтинг:

У даній статті ми відповімо на найчастіші запитання про SIP АТС відносно телефонії Бітрікс24.

Якщо я підключаю свою SIP АТС, чи можу я все одно дзвонити через орендований номер?

Так, звичайно. У Бітрікс24 є можливість вибрати, з якого номера здійснювати вихідні дзвінки. Вибір здійснюється в розділі Телефонія > Налаштування телефонії.

Якщо обираєте орендований номер, дзвінок буде здійснюватися через оператора Київстар. При цьому вхідні дзвінки будуть як і раніше працювати від вашого оператора:

Выбрать, с какого номера будет совершаться исходящие звонки

Зверніть увагу: якщо вибираєте номер SIP АТС для вихідних, то в Бітрікс24 передбачено 60 демо-хвилин для здійснення вихідних. Після закінчення цих демо-хвилин дзвонити ви не зможете, поки або не оплатите модуль SIP-коннектора, або не налаштуєте орендований в якості номера для вихідних за замовчуванням.

Налаштували інтеграцію з Офісних АТС відповідно до документації, але номера клієнтів не передаються в Бітрікс24. Як зробити так, щоб в Бітрікс24 передавалися номери клієнтів?

Швидше за все, у вас нетипова конфігурація, спробуйте у файлі extensions.conf замість команди:

Dial(SIP/voximplant/${EXTEN})

Вказати наступне:

 1,Set(CALLERID(name)=${CALLERID(num)}) n,Set(CALLERID(num)=sip1) n,Dial(SIP/voximplant/${EXTEN}) 

Зверніть увагу, що замість sip1 потрібно вказати логін зі сторінки налаштувань підключення Офісної АТС.

В налаштуваннях SIP АТС я бачу фразу «Для обробки вхідних дзвінків вам необхідно дочекатися закінчення процесу підключення». Зараз я бачу статус «помилка». Як мені зрозуміти, що означає ця помилка?

Помилку можна побачити, якщо навести курсор миші на слово «помилка» і затримати курсор в цьому положенні. З'явиться примітка з інформацією про помилку:

Вам необхідно передати інформацію з кодом помилки своєму оператору АТС, щоб вирішити проблему.

При роботі через SIP-коннектор некоректно визначається номер абонента, який здійснює дзвінок на нашу АТС. Як це виправити?

Швидше за все, ваш оператор SIP АТС працює не за стандартним алгоритмом. В цьому випадку з нашого боку досить складно передбачити такі ситуації.

Вам потрібно звернутися до свого оператора, щоб сам оператор спробував змінити параметри SIP на вірні.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери