top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Відповіді на питання про переадресацію дзвінків

Рейтинг:

У даній статті ми відповімо на найчастіші запитання про переадресацію дзвінків в телефонії Бітрікс24.

При переадресації дзвінка на мобільний або стаціонарний телефон не передається номер абонента, який подзвонив, а висвічується номер телефону Бітрікс24 (номер моєї SIP АТС). Як це виправити?

Ми можемо переадресувати вже отриманий дзвінок тільки через здійснення вихідного дзвінка за допомогою нашого номера Бітрікс24 (номера вашої АТС). З цієї причини на телефоні, на який була проведена переадресація, відображається саме номер Бітрікс24 (номер вашої АТС). Оператори SIP АТС не дозволяють «підміняти» номер і здійснювати дзвінок через Бітрікс24 під «ім'ям іншого абонента».

Не працює переадресація на мобільний телефон, хоча всі налаштування дотримані. Чому?

Переадресація – це, по факту, вихідний дзвінок. Якщо у вас на порталі налаштована інтеграція з SIP АТС, але не куплена ліцензія на модуль SIP-коннектор, то такі вихідні дзвінки можна використовувати тільки протягом 60 демо-хвилин. Як тільки 60 демо-хвилин закінчаться, переадресація перестане працювати, як і вихідні.

У випадку, коли оплачено модуль SIP-коннектора, потрібно перевірити баланс вашої SIP АТС, так як вихідні здійснюються через вашу АТС.

У випадку, коли у вас орендований номер, перевірте баланс в особистому кабінеті оператора.

У мене включена переадресація і запис розмов, але дзвінок не записався. Чому?

Ошибка - звонок не записался

Така ситуація може виникнути при наступних обставинах: дзвінок надійшов на портал, ніхто не прийняв дзвінок, тому він був спрямований на номер співробітника (або вказаний номер), але клієнт не дочекався дзвінка, скинув виклик, і працівник не встиг відповісти.

В цій ситуації, факт перенаправленого дзвінка був успішним (тому в деталізації з'явиться повідомлення успішний дзвінок), проте самої розмови так і не відбулося. З цієї причини запису немає.

Важливо пам'ятати, що запис дзвінка буде тільки в тому випадку, якщо розмова дійсно була.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери