У даній статті ми відповімо на найчастіші запитання про переадресацію дзвінків в телефонії Бітрікс24.
При переадресації дзвінка на мобільний або стаціонарний телефон не передається номер абонента, який подзвонив, а висвічується номер телефону Бітрікс24 (номер моєї SIP АТС). Як це виправити?
Ми можемо переадресувати вже отриманий дзвінок тільки через здійснення вихідного дзвінка за допомогою нашого номера Бітрікс24 (номера вашої АТС). З цієї причини на телефоні, на який була проведена переадресація, відображається саме номер Бітрікс24 (номер вашої АТС). Оператори SIP АТС не дозволяють «підміняти» номер і здійснювати дзвінок через Бітрікс24 під «ім'ям іншого абонента».
Не працює переадресація на мобільний телефон, хоча всі налаштування дотримані. Чому?
Переадресація – це, по факту, вихідний дзвінок. Якщо у вас на порталі налаштована інтеграція з SIP АТС, але не куплена ліцензія на модуль SIP-коннектор, то такі вихідні дзвінки можна використовувати тільки протягом 60 демо-хвилин. Як тільки 60 демо-хвилин закінчаться, переадресація перестане працювати, як і вихідні.
У випадку, коли оплачено модуль SIP-коннектора, потрібно перевірити баланс вашої SIP АТС, так як вихідні здійснюються через вашу АТС.
У випадку, коли у вас орендований номер, перевірте баланс в особистому кабінеті оператора.
У мене включена переадресація і запис розмов, але дзвінок не записався. Чому?
Така ситуація може виникнути при наступних обставинах: дзвінок надійшов на портал, ніхто не прийняв дзвінок, тому він був спрямований на номер співробітника (або вказаний номер), але клієнт не дочекався дзвінка, скинув виклик, і працівник не встиг відповісти.
В цій ситуації, факт перенаправленого дзвінка був успішним (тому в деталізації з'явиться повідомлення успішний дзвінок), проте самої розмови так і не відбулося. З цієї причини запису немає.