Створення нової компанії
Дія створює нову компанію.
Створення нового контакту
Дія створює новий контакт.
Змінити відповідального
Дія змінює відповідального за даний елемент CRM.
Створити на підставі
Дія створює новий елемент на підставі ліда.
Параметри дії
Створити на підставі - тип нового елемента.
Напрямок угоди - вкажіть напрямок, якщо створюєте угоду.
Не закривати справи при конвертації - якщо опція включена, пов'язані справи при створенні нового елемента не закриватимуться.
Вибір даних crm
Дія отримує значення полів обраного елемента. Вони будуть доступні в формі Вставки значення у вкладці Додаткові результати.
Параметри
ID сутності - ідентифікатор елемента.
Тип сутності - для якого елемента ми отримуємо поля (Контакти, Ліди, Угоди, Компанії).
Виберіть поля - які з полів будуть отримані.
Версія для друку - вкажіть цю опцію, якщо хочете отримати значення полів в друкованій зрозумілій формі.
Доручення
Дія створює справу для відповідального менеджера.
Параметри дії
Тема - назва створюваної справи.
Опис - детальна інформація про зміст справи.
Відповідальний - менеджер, який відповідає за справу.
Важлива справа - вказати для справи підвищену важливість.
Автоматично завершувати справу при переході в інший статус - при виборі даної опції справа буде вважатися завершеною, як тільки статус Ліда або Угоди зміниться.
Очікування статусу ліда
Дія призупиняє виконання бізнес-процесу, поки не буде досягнутий вказаний статус ліда.
Опис параметрів
ID ліда - ідентифікатор ліда.
Статус - підсумковий статус.
Відправити SMS
Дія відправляє SMS клієнту.
Параметри
Текст повідомлення - що буде відправлено клієнту.
Провайдер - за допомогою якого провайдера потрібно відправити повідомлення. Провайдера необхідно встановити через Маркетплейс.
Реклама Google AdWords
Дія додає e-mail і телефонні номери в рекламну аудиторію Google AdWords.
Реклама Facebook
Дія додає e-mail і телефонні номери в рекламну аудиторію Facebook.
Відправити лист
Дія відправляє лист клієнту.
Запланувати дзвінок
Дія дозволяє запланувати дзвінок клієнту.
Параметри
Тема - назва справи для менеджера.
Дата початку - дата та час початку дзвінка.
Дата завершення - дата та час завершення дзвінка.
Опис - додаткова інформація про дзвінок.
Нагадати за та Інтервал нагадування - час, за який прийде повідомлення менеджеру.
Відповідальний - який менеджер буде виконувати справу.
Важлива справа - вказати високу важливість справи.
Запланувати зустріч
Дія планує зустріч з клієнтом.
Параметри
Тема - назва справи для менеджера.
Дата початку - дата та час початку події.
Дата завершення - дата та час завершення події.
Опис - додаткова інформація про подію.
Нагадати за та Інтервал нагадування - час, за який прийде повідомлення менеджеру.
Відповідальний - який менеджер буде виконувати справу.
Важлива справа - вказати високу важливість справи.
Створення нової угоди
Дія створює нову угоду.
Змінити статус
Дія змінює статус ліда або угоди і негайно перериває виконання процесу.
Параметри
Змінити на статус - який статус для запису потрібно встановити.
Створення нового ліда
Дія створює новий лід.
Запис події в crm
Дія додає запис в Історію CRM.
Очікування стадії угоди
Дія призупиняє виконання бізнес-процесу, поки угода не досягне вказаної стадії.
Опис параметрів
ID угоди - ідентифікатор угоди, яку буде очікувати бізнес-процес.
Стадія - стадію, після якої процес продовжить своє виконання.