top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Дії: CRM

Рейтинг:


Створення нової компанії

Дія створює нову компанію.

Детальний опис полів компаній знайдете у статті Як додати компанію.


Створення нового контакту

Дія створює новий контакт.

Детальний опис полів контактів знайдете у статті Як додати контакт.


Змінити відповідального

Дія змінює відповідального за даний елемент CRM.



Створити на підставі

Дія створює новий елемент на підставі ліда.

Параметри дії

Створити на підставі - тип нового елемента.

Напрямок угоди - вкажіть напрямок, якщо створюєте угоду.

Не закривати справи при конвертації - якщо опція включена, пов'язані справи при створенні нового елемента не закриватимуться.



Вибір даних crm

Дія отримує значення полів обраного елемента. Вони будуть доступні в формі Вставки значення у вкладці Додаткові результати.

Параметри

ID сутності - ідентифікатор елемента.

Тип сутності - для якого елемента ми отримуємо поля (Контакти, Ліди, Угоди, Компанії).

Виберіть поля - які з полів будуть отримані.

Версія для друку - вкажіть цю опцію, якщо хочете отримати значення полів в друкованій зрозумілій формі.



Доручення

Дія створює справу для відповідального менеджера.

Параметри дії

Тема - назва створюваної справи.

Опис - детальна інформація про зміст справи.

Відповідальний - менеджер, який відповідає за справу.

Важлива справа - вказати для справи підвищену важливість.

Автоматично завершувати справу при переході в інший статус - при виборі даної опції справа буде вважатися завершеною, як тільки статус Ліда або Угоди зміниться.



Очікування статусу ліда

Дія призупиняє виконання бізнес-процесу, поки не буде досягнутий вказаний статус ліда.

Опис параметрів

ID ліда - ідентифікатор ліда.

Статус - підсумковий статус.



Відправити SMS

Дія відправляє SMS клієнту.

Параметри

Текст повідомлення - що буде відправлено клієнту.

Провайдер - за допомогою якого провайдера потрібно відправити повідомлення. Провайдера необхідно встановити через Маркетплейс.



Реклама Google AdWords

Дія додає e-mail і телефонні номери в рекламну аудиторію Google AdWords.



Реклама Facebook

Дія додає e-mail і телефонні номери в рекламну аудиторію Facebook.



Відправити лист

Дія відправляє лист клієнту.



Запланувати дзвінок

Дія дозволяє запланувати дзвінок клієнту.

Параметри

Тема - назва справи для менеджера.

Дата початку - дата та час початку дзвінка.

Дата завершення - дата та час завершення дзвінка.

Опис - додаткова інформація про дзвінок.

Нагадати за та Інтервал нагадування - час, за який прийде повідомлення менеджеру.

Відповідальний - який менеджер буде виконувати справу.

Важлива справа - вказати високу важливість справи.



Запланувати зустріч

Дія планує зустріч з клієнтом.


Параметри

Тема - назва справи для менеджера.

Дата початку - дата та час початку події.

Дата завершення - дата та час завершення події.

Опис - додаткова інформація про подію.

Нагадати за та Інтервал нагадування - час, за який прийде повідомлення менеджеру.

Відповідальний - який менеджер буде виконувати справу.

Важлива справа - вказати високу важливість справи.



Створення нової угоди

Дія створює нову угоду.

Детальніше про створення угод можна почитати у статті Як додати угоду.


Змінити статус

Дія змінює статус ліда або угоди і негайно перериває виконання процесу.

Параметри

Змінити на статус - який статус для запису потрібно встановити.



Створення нового ліда

Дія створює новий лід.

Детальний опис полів лидов знайдете у статті Як додати лід?


Запис події в crm

Дія додає запис в Історію CRM.



Очікування стадії угоди

Дія призупиняє виконання бізнес-процесу, поки угода не досягне вказаної стадії.


Опис параметрів

ID угоди - ідентифікатор угоди, яку буде очікувати бізнес-процес.

Стадія - стадію, після якої процес продовжить своє виконання.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери