Затвердження документа
Дія організовує затвердження документа, який запустив бізнес-процес. Після нього можна налаштувати 2 гілки продовження, в залежності від того, затверджений документ чи ні.
Параметри
- Затверджують співробітники -користувачі, які повинні затвердити документ.
- Тип затвердження - як буде затверджуватися документ:
- Всі співробітники - затвердити повинні всі користувачі;
- Будь-який співробітник - затвердити повинен будь-який з користувачів;
- Голосування співробітників - документ буде затверджений за допомогою голосування.
Для варіанту Голосування співробітників є опція Очікувати, щоб проголосували всі вказані співробітники. Якщо вибрати ні, то дія автоматично завершиться, коли набереться необхідний відсоток голосів.
- Назва завдання - яке завдання прийде користувачам.
- Опис завдання - рекомендую завжди додавати докладну інформацію про завдання. Це допомагає прискорити прийняття рішень.
- Встановлювати текст статусу - дуже корисна опція, щоб відстежувати на якому етапі виконання знаходиться завдання. Поточний статус можна подивитися в історії виконання.
- Текст статусу - який статус буде вказаний в історії.
- Текст кнопки підтвердження в завданні і Текст кнопки відмови в завданні дозволяють задати власні підписи кнопок.
- Показувати поле введення коментаря - користувачі можуть коментувати завдання. Наприклад, залишити зауваження або запропонувати зміни документа. Коментарі можна отримати отримати після виконання дії в формі вставки значення через Додаткові результати.
- Обов'язковість коментаря - якщо ви хочете, щоб користувачі обов'язково повинні були прокоментувати завдання або документ, включіть цю опцію.
- Мітка для поля коментаря - як буде названо поле коментаря.
- Період затвердження - задайте час автоматичного завершення дії. Якщо по його закінченню рішення не буде прийнято, документ буде автоматично відхилений.
- Обмежити доступ - тільки виконавець завдання побачить його текст. У живій стрічці його видно не буде. Це дуже корисна опція, якщо потрібно, передати виконавцю секретну інформацію: паролі, пін-коди тощо.
Тип делегування - кому можна передати отримане завдання.
Адміністратор може делегувати дії, навіть якщо це заборонено.
Ознайомлення з документом
Дія створює для зазначених користувачів завдання по ознайомленню з документом і можливістю залишити коментарі.
Параметри
Тип делегування - кому можна передати отримане завдання.
Запит додаткової інформації
Дія запитує у вказаного користувача інформацію, необхідну для продовження бізнес-процесу.
Параметри
- Заповнюють співробітники - користувачі, які повинні надати інформацію. Якщо ви додали кілька людей, то дія завершиться, коли будь-який з них введе інформацію.
- Назва завдання - яке завдання прийде користувачам.
- Опис завдання - рекомендую завжди додавати докладну інформацію про завдання. Це допомагає прискорити прийняття рішень.
- Текст кнопки в завданні - задає текст підпису кнопки.
- Показувати поле введення коментаря - користувачі можуть коментувати завдання. Наприклад, залишити зауваження або запропонувати зміни документа. Коментарі можна отримати отримати після виконання дії в формі вставки значення через Додаткові результати.
- Обов'язковість коментаря - якщо ви хочете, щоб користувачі обов'язково повинні були прокоментувати завдання або документ, включіть цю опцію.
- Мітка для поля коментаря - як буде названо поле коментаря.
- Встановлювати текст статусу - дуже корисна опція, щоб відстежувати на якому етапі виконання знаходиться завдання. Поточний статус можна подивитися в історії виконання.
- Текст статусу - який статус буде вказаний в історії.
- Період очікування інформації - скільки часу дія буде чекати виконання. Якщо по його закінченню користувач не введе інформацію, дія буде автоматично завершена.
- Обмежити доступ - тільки виконавець завдання побачить його текст. У живій стрічці його видно не буде. Це дуже корисна опція, якщо потрібно, передати виконавцю секретну інформацію: паролі, пін-коди тощо.
Тип делегування - кому можна передати отримане завдання.
Адміністратор може делегувати дії, навіть якщо це заборонено.
Поля
В розділі Поля вкажіть, які саме дані потрібно запросити у користувача. Після заповнення всю введену інформацію можна подивитися в формі вставки значення у вкладці Змінні.
Запит дод.інформації (з відхиленням)
Дія запитує у вказаного користувача інформацію, необхідну для продовження бізнес-процесу. На відміну від дії Запит додаткової інформації співробітник може відхилити введення.
Параметри
- Заповнюють співробітники - користувачі, які повинні надати інформацію. Якщо ви додали кілька людей, то дія завершиться, коли будь-який з них введе інформацію.
- Назва завдання - яке завдання прийде користувачам.
- Опис завдання - рекомендую завжди додавати докладну інформацію про завдання. Це допомагає прискорити прийняття рішень.
- Текст кнопки в завданні, Текст кнопки відхилення в завданні - задають тексти підписів кнопок.
- Тип відхилення - як буде відхилена інформація:
- Всі співробітники - відхилити повинні всі вказані співробітники;
- Будь-який співробітник - дія припинить запитувати інформацію з при першому ж відхиленні.
- Показувати поле введення коментаря - користувачі можуть коментувати завдання. Наприклад, залишити зауваження або запропонувати зміни документа. Коментарі можна отримати отримати після виконання дії в формі вставки значення через Додаткові результати.
- Обов'язковість коментаря - якщо ви хочете, щоб користувачі обов'язково повинні були прокоментувати завдання або документ, включіть цю опцію.
- Мітка для поля коментаря - як буде названо поле коментаря.
- Встановлювати текст статусу - дуже корисна опція, щоб відстежувати на якому етапі виконання знаходиться завдання. Поточний статус можна подивитися в історії виконання.
- Текст статусу - який статус буде вказаний в історії.
- Період очікування інформації - скільки часу дія буде чекати виконання. Якщо по його закінченню користувач не введе інформацію, дія буде автоматично завершена.
- Обмежити доступ - тільки виконавець завдання побачить його текст. У живій стрічці його видно не буде. Це дуже корисна опція, якщо потрібно, передати виконавцю секретну інформацію: паролі, пін-коди тощо.
Тип делегування - кому можна передати отримане завдання.
Адміністратор може делегувати дії, навіть якщо це заборонено.
Поля
В розділі Поля вкажіть, які саме дані потрібно запросити у користувача. Після заповнення всю введену інформацію можна подивитися в формі вставки значення у вкладці Змінні.