top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Дії: Завдання

Рейтинг:


Затвердження документа

Дія організовує затвердження документа, який запустив бізнес-процес. Після нього можна налаштувати 2 гілки продовження, в залежності від того, затверджений документ чи ні.

На час затвердження бізнес-процес призупиняє своє виконання.

Параметри

  • Затверджують співробітники -користувачі, які повинні затвердити документ.

  • Тип затвердження - як буде затверджуватися документ:
    1. Всі співробітники - затвердити повинні всі користувачі;
    2. Будь-який співробітник - затвердити повинен будь-який з користувачів;
    3. Голосування співробітників - документ буде затверджений за допомогою голосування.
      Для варіанту Голосування співробітників є опція Очікувати, щоб проголосували всі вказані співробітники. Якщо вибрати ні, то дія автоматично завершиться, коли набереться необхідний відсоток голосів.

  • Назва завдання - яке завдання прийде користувачам.

  • Опис завдання - рекомендую завжди додавати докладну інформацію про завдання. Це допомагає прискорити прийняття рішень.

  • Встановлювати текст статусу - дуже корисна опція, щоб відстежувати на якому етапі виконання знаходиться завдання. Поточний статус можна подивитися в історії виконання.

  • Текст статусу - який статус буде вказаний в історії.

  • Текст кнопки підтвердження в завданні і Текст кнопки відмови в завданні дозволяють задати власні підписи кнопок.

  • Показувати поле введення коментаря - користувачі можуть коментувати завдання. Наприклад, залишити зауваження або запропонувати зміни документа. Коментарі можна отримати отримати після виконання дії в формі вставки значення через Додаткові результати.

  • Обов'язковість коментаря - якщо ви хочете, щоб користувачі обов'язково повинні були прокоментувати завдання або документ, включіть цю опцію.

  • Мітка для поля коментаря - як буде названо поле коментаря.

  • Період затвердження - задайте час автоматичного завершення дії. Якщо по його закінченню рішення не буде прийнято, документ буде автоматично відхилений.

  • Обмежити доступ - тільки виконавець завдання побачить його текст. У живій стрічці його видно не буде. Це дуже корисна опція, якщо потрібно, передати виконавцю секретну інформацію: паролі, пін-коди тощо.

  • Тип делегування - кому можна передати отримане завдання.


Ознайомлення з документом

Дія створює для зазначених користувачів завдання по ознайомленню з документом і можливістю залишити коментарі.


Параметри

  • Ознайомити користувачів - користувачі, які повинні ознайомитися з документом.

  • Назва завдання - яке завдання прийде користувачам.

  • Опис завдання - рекомендую завжди додавати докладну інформацію про завдання. Це допомагає прискорити прийняття рішень.

  • Повинні ознайомитися - чи потрібно ознайомитися з документом всім співробітникам або будь-якого зі списку.

  • Встановлювати текст статусу - дуже корисна опція, щоб відстежувати на якому етапі виконання знаходиться завдання. Поточний статус можна подивитися в історії виконання.

  • Текст статусу - який статус буде вказаний в історії.

  • Текст кнопки в завданні - задає текст підпису кнопки.

  • Показувати поле введення коментаря - користувачі можуть коментувати завдання. Наприклад, залишити зауваження або запропонувати зміни документа. Коментарі можна отримати отримати після виконання дії в формі вставки значення через Додаткові результати.

  • Обов'язковість коментаря - якщо ви хочете, щоб користувачі обов'язково повинні були прокоментувати завдання або документ, включіть цю опцію.

  • Мітка для поля коментаря - як буде названо поле коментаря.

  • Період ознайомлення - скільки часу дія буде чекати виконання. Якщо по закінченню користувачі не ознайомляться, дія буде автоматично завершена.

  • Обмежити доступ - тільки виконавець завдання побачить його текст. У живій стрічці його видно не буде. Це дуже корисна опція, якщо потрібно, передати виконавцю секретну інформацію: паролі, пін-коди тощо.

  • Тип делегування - кому можна передати отримане завдання.


    Запит додаткової інформації

    Дія запитує у вказаного користувача інформацію, необхідну для продовження бізнес-процесу.

    Параметри

    • Заповнюють співробітники - користувачі, які повинні надати інформацію. Якщо ви додали кілька людей, то дія завершиться, коли будь-який з них введе інформацію.

    • Назва завдання - яке завдання прийде користувачам.

    • Опис завдання - рекомендую завжди додавати докладну інформацію про завдання. Це допомагає прискорити прийняття рішень.

    • Текст кнопки в завданні - задає текст підпису кнопки.

    • Показувати поле введення коментаря - користувачі можуть коментувати завдання. Наприклад, залишити зауваження або запропонувати зміни документа. Коментарі можна отримати отримати після виконання дії в формі вставки значення через Додаткові результати.

    • Обов'язковість коментаря - якщо ви хочете, щоб користувачі обов'язково повинні були прокоментувати завдання або документ, включіть цю опцію.

    • Мітка для поля коментаря - як буде названо поле коментаря.

    • Встановлювати текст статусу - дуже корисна опція, щоб відстежувати на якому етапі виконання знаходиться завдання. Поточний статус можна подивитися в історії виконання.

    • Текст статусу - який статус буде вказаний в історії.

    • Період очікування інформації - скільки часу дія буде чекати виконання. Якщо по його закінченню користувач не введе інформацію, дія буде автоматично завершена.
    • Обмежити доступ - тільки виконавець завдання побачить його текст. У живій стрічці його видно не буде. Це дуже корисна опція, якщо потрібно, передати виконавцю секретну інформацію: паролі, пін-коди тощо.

    • Тип делегування - кому можна передати отримане завдання.

    Поля

    В розділі Поля вкажіть, які саме дані потрібно запросити у користувача. Після заповнення всю введену інформацію можна подивитися в формі вставки значення у вкладці Змінні.



    Запит дод.інформації (з відхиленням)

    Дія запитує у вказаного користувача інформацію, необхідну для продовження бізнес-процесу. На відміну від дії Запит додаткової інформації співробітник може відхилити введення.

    Параметри

    • Заповнюють співробітники - користувачі, які повинні надати інформацію. Якщо ви додали кілька людей, то дія завершиться, коли будь-який з них введе інформацію.

    • Назва завдання - яке завдання прийде користувачам.

    • Опис завдання - рекомендую завжди додавати докладну інформацію про завдання. Це допомагає прискорити прийняття рішень.

    • Текст кнопки в завданні, Текст кнопки відхилення в завданні - задають тексти підписів кнопок.

    • Тип відхилення - як буде відхилена інформація:
      1. Всі співробітники - відхилити повинні всі вказані співробітники;
      2. Будь-який співробітник - дія припинить запитувати інформацію з при першому ж відхиленні.

    • Показувати поле введення коментаря - користувачі можуть коментувати завдання. Наприклад, залишити зауваження або запропонувати зміни документа. Коментарі можна отримати отримати після виконання дії в формі вставки значення через Додаткові результати.

    • Обов'язковість коментаря - якщо ви хочете, щоб користувачі обов'язково повинні були прокоментувати завдання або документ, включіть цю опцію.

    • Мітка для поля коментаря - як буде названо поле коментаря.

    • УВстановлювати текст статусу - дуже корисна опція, щоб відстежувати на якому етапі виконання знаходиться завдання. Поточний статус можна подивитися в історії виконання.

    • Текст статусу - який статус буде вказаний в історії.

    • Період очікування інформації - скільки часу дія буде чекати виконання. Якщо по його закінченню користувач не введе інформацію, дія буде автоматично завершена.

    • Обмежити доступ - тільки виконавець завдання побачить його текст. У живій стрічці його видно не буде. Це дуже корисна опція, якщо потрібно, передати виконавцю секретну інформацію: паролі, пін-коди тощо.

    • Тип делегування - кому можна передати отримане завдання.

    Поля

    В розділі Поля вкажіть, які саме дані потрібно запросити у користувача. Після заповнення всю введену інформацію можна подивитися в формі вставки значення у вкладці Змінні.

    Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
    Дізнайтесь, чому:
    Це не те, що я шукаю
    Дуже складно і незрозуміло

    Не знайшли відповідь на своє питання?

    ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
    Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери