Робота з клієнтами і продажами складається з безлічі рутинних операцій - планування зустрічей, робота з поштою і дзвінками, постановка завдань і контроль їх виконання.
Довірте повторювані завдання системі і налаштуйте автоматизацію процесу продажів!
Як це працює?
Робота з автоматизацією ведеться на сторінці CRM - Налаштування - Роботи і Бізнес-процеси.
На цій же сторінці є посилання для переходу до налаштування роботів для лідів, угод і замовлень.
Посилання Бізнес-процеси веде на сторінку зі списком шаблонів процесів для кожного елемента CRM.
За замовчуванням, в системі є декілька готових шаблонів для кожного з документів.
Для створення нового шаблону натисніть відповідну кнопку - з'явиться вікно параметрів бізнес-процесу.
За посиланням Список шаблонів відкриється набір процесів для кожного з документів.
У списку для кожного шаблону можна визначити коли запускати бізнес-процес - при створенні або при зміні документа. А також відредагувати або видалити шаблон.
Створіть гнучку логіку обробки документів за допомогою роботів і бізнес-процесів - це прискорить виконання повсякденних операцій:)
Також варто почитати: