Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Контакт-центр

У розділі Контакт-центр в одному місці зібрані налаштування всіх комунікацій вашого Бітрікс24 – підключення та налаштування Пошти, Телефонії, Віджету, CRM-форм на сайт, Зворотного дзвінка і каналів Відкритих ліній:

Contact center.jpg

Розглянемо докладніше кожен елемент Контакт-центру:

Пошта

Contact center1.jpg

Якщо у вас не підключена пошта в Бітрікс24, то в цьому розділі можна Підключити поштову скриньку до Бітрікс24 і CRM.

Якщо у вас вже підключена поштова скринька, то буде здійснений перехід до сторінки з листами.

Детальніше про налаштування і роботу з поштою в Бітрікс24 можна прочитати в розділі Пошта.


Телефонія

Після вибору цієї опції відкриється сторінка підключення телефонії та налаштування вже існуючих підключень:

Contact center2.jpg

Тут можна обрати:

Розділ телефонії великий, докладніше про налаштування і роботи з телефонними дзвінками в Бітрікс24 можна прочитати в розділі Телефонія.


Колтрекінг

Колтрекінг – це інструмент для відстеження дзвінків. Він допомагає дізнатися, скільки дзвінків принесло кожне з рекламних джерел:

Детальніше про колтрекінг у Бітрікс24 можна прочитати y статті Колтрекінг.

Віджет на сайт

Ви можете на свій сайт додати спеціальний віджет, який буде за допомогою Відкритих ліній, CRM-форми або зворотного дзвінка збирати ліди вCRM:

Contact center4.jpg

Детальніше про налаштування і роботи віджету в Бітрікс24 можна прочитати в статті Віджет на сайт.


Форма для сайту

Тут ви можете створити або налаштувати CRM-форму для встановлення її на ваш сайт або в Віджет для сайту:

Contact center5.jpg

Детальніше про роботу з формами Бітрікс24 можна прочитати у статті CRM-форми.


Зворотний дзвінок

Тут можна створити нову форму зворотного дзвінка або налаштувати існуючу для її встановлення у Віджет для сайту. Форми зворотного дзвінка схожі з CRM-формами і налаштовуються аналогічно:

Contact center6.jpg

Створення форми зворотного дзвінка доступне лише при підключеній телефонії (Оренда номеру чи своя АТС), щоб була можливість вказати, з яким номером взаємодіє форма.

Детальніше про роботу з формами зворотного дзвінка Бітрікс24 можна прочитати у статті Віджет на сайт.


Facebook Lead Ads

Можна використовувати створені вами CRM-форми в рекламі Facebook Lead Ads. Коли клієнт заповнить форму на Facebook, дані будуть автоматично потрапляти в CRM на сторінку Ліди.

Contact center7.jpg

Детальніше про роботу з формами в рекламі Facebook Lead Ads можна прочитати в статті Інтеграція з Facebook Lead Ads.

Підключення каналів Відкритих ліній

Contact center8.jpg

Можна підключити такі месенджери та соціальні мережі:

Перелік буде розширюватися, як тільки інші месенджери відкриють свій API.

В кожному каналі можна створити нову відкриту лінію або вибрати існуючу, до якої цей канал буде підключений, додати відповідальних співробітників за цей канал.



Допомогло!
Дякуємо :)
Необов'язково:
Залишити відгук про статтю
Не допомогло
Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Залишити відгук про статтю
Маю додаткові запитання
Замовити впровадження