top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Контакт-центр

Рейтинг:

У розділі Контакт-центр в одному місці зібрані налаштування всіх комунікацій вашого Бітрікс24 - підключення та налаштування Пошти, Телефонії, Віджету, CRM-форм на сайт, Зворотного дзвінка і каналів Відкритих ліній:

Контакт-центр

Розглянемо докладніше кожен елемент Контакт-центру:


Пошта

Пошта в контакт-центрі.png

Якщо у вас не підключена пошта в Бітрікс24, то в цьому розділі можна Підключити поштову скриньку до Бітрікс24 і CRM

Якщо у вас вже підключена поштова скринька, то буде здійснений перехід до сторінки з листами.

Детальніше про налаштування і роботу з поштою в Бітрікс24 можна прочитати в розділі Пошта.


Телефонія

Після вибору цієї опції відкриється сторінка підключення телефонії та налаштування вже існуючих підключень:

Телефония

Тут можна обрати:

Розділ телефонії великий, докладніше про налаштування і роботи з телефонними дзвінками в Бітрікс24 можна прочитати в розділі Телефонія.


Віджет на сайт

Ви можете на свій сайт додати спеціальний віджет, який буде за допомогою Відкритих ліній, CRM-форми або зворотного дзвінка збирати ліди вCRM:

Виджет на сайт

Детальніше про налаштування і роботи віджету в Бітрікс24 можна прочитати в статті Віджет на сайт.


Форма для сайту

Тут ви можете створити або налаштувати CRM-форму для встановлення її на ваш сайт або в Віджет для сайту:

Форма для сайта

Детальніше про роботу з формами Бітрікс24 можна прочитати у статті CRM-форми.


Зворотний дзвінок

Тут можна створити нову форму зворотного дзвінка або налаштувати існуючу для її встановлення у Віджет для сайту. Форми зворотного дзвінка схожі з CRM-формами і налаштовуються аналогічно:

Обратный звонок

Створення форми зворотного дзвінка доступне лише при підключеній телефонії (Оренда номеру чи своя АТС), щоб була можливість вказати, з яким номером взаємодіє форма.

Детальніше про роботу з формами зворотного дзвінка Бітрікс24 можна прочитати у статті Віджет на сайт.


Facebook Lead Ads

Можна використовувати створені вами CRM-форми в рекламі Facebook Lead Ads. Коли клієнт заповнить форму на Facebook, дані будуть автоматично потрапляти в CRM на сторінку Ліди.

Ліди з Facebook.png

Детальніше про роботу з формами в рекламі Facebook Lead Ads можна прочитати в статті Інтеграція з Facebook Lead Ads.

Підключення каналів Відкритих ліній

Подключение каналов Открытых линий

Можна підключити такі месенджери та соціальні мережі:

Перелік буде розширюватися, як тільки інші месенджери відкриють свій API.

Увага! Сервіс обміну повідомлень WhatsApp поки не надає офіційне публічне API для інтеграцій свого месенджера з іншими системами. Як тільки це станеться, ми відразу ж додамо цей канал у Відкриті лінії Бітрікс24.

В кожному каналі можна створити нову відкриту лінію або вибрати існуючу, до якої цей канал буде підключений, додати відповідальних співробітників за цей канал.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери